کد خبر: 1016971
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد؛
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانان از فرصت طلایی نوسازی ناوگان استفاده کنند.

احمد محبی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تاکسیرانانی که خودوری آن ها تا مدل 1388 و ما قبل آن است، از فرصت مناسب نوسازی ناوگان تاکسیرانی استفاده کنند، زیرا که شرایط و مدت زمان این طرح بسیار محدود است.
چهار هزار تاکسی فرسوده در شهر مشهد
وی افزود: شهر مشهد به عنوان دومین کلان شهر کشور دارای حدود چهار هزار تاکسی فرسوده است که این میزان تا سال آینده به حدود 50 درصد ناوگان تاکسیرانی خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: از همین رو به جهت بهبود کیفیت عملکرد ناوگان تاکسیرانی و ارائه خدمات بهتر حمل و نقل درون شهری و گردشگری با پیگیری های صورت گرفته طرح نوسازی این ناوگان از مرداد ماه آغاز شده است.
محبی عنوان کرد: در این طرح متقاضی با دریافت دو وام کم بهره به مبلغ 50 و 20 میلیون تومان می توانند نسبت به نوسازی تاکسی های مدل 1388 و ما قبل آن اقدام کنند.
وی ضمن مناسب خواندن شرایط نوسازی در این طرح، خاطر نشان کرد: فرصت نوسازی تا پایان شهریور ادامه دارد، لذا متقاضیان از این فرصت استفاده کنند زیرا پس از آن شاهد افزایش احتمالی قیمت خودرو تغییر نرخ مصوب خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: میزان سود بازپرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی 18 درصد خواهد بود که طبق مصوبه شورای محترم شهر 14 درصد آن از محل یارانه شهرداری پرداخت خواهد شد و وام 20 میلیون تومانی نیز به بستگان تاکسیران تعلق می گیرد و کم بهره است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار