کد خبر: 1016823
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:
رئیس شورای شهر تهران، با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای حل مشکلات تهران، گفت: این تعامل باید در جهت حل مشکلات اصلی مردم باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محسن هاشمی، در سخنرانی پیش از دستور خود در دویست و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حکومت بنی امیه ۹۰ سال بر کشور‌های اسلامی حکومت کردند و امیرالمومنان و فرزندانشان کمتر از یکسال حکومت داشتند، اما امروز می‌بینیم که کمترین نامی از آن‌ها حتی در میان اهل سنت برده می‌شود و در مقابل نام امیر المونین، حسن ابن علی و فرزندانش در جهان طنین افکن است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت قرار داریم و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به هیات دولت درباره شرابط خاص کشور گفت: در شرایط جنگ اقتصادی که دولت ترامپ علیه ایران راه انداخته است و بحران کاهش قیمت نفت و فروش نفت و رکود اقتصادی لازم است با نقد سازنده در پی اصلاح عملکرد دولت باشیم و نباید این نقد‌ها در این سال آخر به تخریب وتنزل سطح عملکرد فعلی و تضعیف دولت منجر شود.

هاشمی با بیان اینکه این شرایط برای مدیریت شهری هم وجود دارد و ما در سال آخر مدیریت قرار داریم، ابراز داشت: چالش‌ها و مشکلات متعددی که دولت با آن مواجه است ما هم با آن‌ها مواجیهم و نباید با تخریب شرایط کار را سخت‌تر کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان دولت و شهرداری برای حل مشکلات تهران گفت: این تعامل باید در مسائلی که مورد توجه مردم باید مورد توجه قرار گیرد تا در سال آخر شورا و مدیریت شهری بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

وی اشاره‌ای هم به دستاورد دو شکست اخیر دولت امریکا برای ایران داشت و افزود: این دستاورد که به دلیل درگیری‌های سیاسی مورد توجه واقع نشده داشت، ولی سازمان ملل چنین امری بی سابقه بوده است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار