کد خبر: 1016798
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور در حوزه های مختلف، اعتماد به بخش خصوصی و حمایت از این بخش ضروری است.

معصومه پاشایی بهرام در جریان بازدید از کارخانه آرد میلاد آذربایجان اظهار کرد: توجه به بخش خصوصی می تواند به عنوان عامل نجات دهنده در اقتصاد کشور عمل کند.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم بسیاری از مسائل اقتصادی از حالت انحصاری و دولتی بودن خارج شده و به بخش خصوصی واگذار شود.

نماینده مردم شهرستانهای مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسوولین ما باید در راستای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، به سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت و ایجاد اشتغال توجه کنند.

وی ضمن اشاره به پر سود بودن حوزه کشاورزی گفت: سعی ما این است با بهبود وضعیت راههای روستایی و ایجاد امکانات لازم در روستاها، جوانان روستایی را به فعالیت در این حوزه ترغیب کرده و از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

پاشایی بهرام یادآوری کرد: با توجه به اینکه تامین امنیت غذایی در کشور بر عهده کشاورزان و روستاییان است حمایت های لازم باید از آنان در جهت بهبود عملکردشان باشد.

مدیرعامل کارخانه آرد میلاد آذربایجان نیز ضمن اشاره به ظرفیت تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن آرد در این کارخانه گفت: با وجود فعالیت نیروهای جوان در بخش های مختلف، همیشه در حال تلاش برای توسعه فعالیت‌های کارخانه و افزایش مداوم ظرفیت تولید و تنوع سازی محصولات تولیدی بوده ایم.

حافظ ابراهیم پور افزود: در این راستا، سیلوهای ذخیره گندم را با ظرفیت ذخیره گندم شهرستان های مرند و جلفا و بدون استفاده از تسهیلات دولتی، طی سالهای گذشته احداث کردیم و اکنون نیز عملیات احداث سیلوهای آرد با ظرفیت ذخیره یکهزار تن آرد در حال اتمام است.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه، در سالهای اخیر با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های مدرن و پیشرفته، علاوه بر تولید آردهای خبازی، اقدام به تولید آردهای تخصصی کرده و آرد مورد نیاز چندین شرکت تولید صنایع غذایی را تامین می کند.

پاشایی بهرام نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی به همراه صیادی مدیر جهاد کشاورزی مرند از بخشهای مختلف کارخانه آرد میلاد آذربایجان بازدید کرده و در جریان روند فعالیت این واحد قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر