کد خبر: 1016277
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
در راستاي عمل به مسئوليت اجتماعي پالايشگاه خانگيران صورت گرفت؛
جمعي از مديران ارشد شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد به همراه مدير آموزش و پرورش شهرستان سرخس از روند آماده سازي مجموعه هاي آموزشي و ورزشي اين شركت ويژه برگزاري كنكور سراسري سال 1399 بازديد كردند.

مهندس سيد مجيد منبتي در بازديد گفت: در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي شركتي و همكاري با ارگان هاي شهرستان، مجموعه هاي آموزشي و سالن ورزشي ايثار مجتمع مسكوني شهيد مهاجر طي روزهاي برگزاري كنكور سراسري در اختيار اداره آموزش و پرورش قرار گرفت.

وي اظهارداشت: با شيوع گسترده ويروس منحوس كرونا در كشور، دغدغه همه خدمتگزاران نظام اسلامي حفظ سلامت داوطلبين و آينده سازان ايران است لذا از روزهاي گذشته به تعدادي از كاركنان ماموريت داده ايم تا اقدام به آماده سازي سالن هاي آموزشي و ورزشي براي برگزاري كنكور نمايند.

مهندس منبتي تصريح كرد: با تدابير و تمهيدات پيش بيني شده از سوي وزارت بهداشت و وزارت علوم براي برگزاري هرچه بهتر آزمون سراسري امسال، كاركنان مامور به خدمت پالايشگاه خانگيران در آزمون سراسري با توجه به فرصت باقي مانده تلاش کردند تا محيطي سالم را براي شركت كنندگان و داوطلبين كنكور فراهم آورند تا آنان با اطمينان خاطر و آرامش در كنكور شركت نمايند.

همچنين مدير آموزش و پرورش شهرستان مرزي سرخس در اين بازديد گفت: از يك ماه گذشته در خصوص روند برگزاري كنكور سراسري و محل هاي آزمون جلسات متعدد با نهادهاي مختلف برگزار كرده ايم و در پايان به اين نتيجه رسيديم تا حوزه هاي امتحاني را به يك حوزه اضافه تر نسبت به سنوات گذشته افزايش دهيم.

عباس دادمحمدي تاكيد كرد: خوشبختانه با مساعدت مديرعامل محترم پالايشگاه شرايط به گونه اي فراهم شدتا داوطلبين طي چهار روز برگزاري كنكور در حوزه هاي امتحاني با حفظ فاصله گذاري اجتماعي و رعايت پروتكل هاي بهداشتي به رقابت بپردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار