کد خبر: 1015117
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر ظرفیت خیران و هیات های عزاداری در طرح «اطعام حسینی» گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل 400 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

محمد کلامی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر اظهار داشت: این مرحله از رزمایش با عناوین «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح طرح «احسان حسینی» گفت: از عید غدیر تا پایان ماه صفر با بهره‌مندی از ظرفیت خیران تعداد 150 هزار بسته جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: همچنین با استفاده از ظرفیت منابع امدادی، توزیع 85 هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد از عید غدیر آغاز شده است.

وی با تاکید بر ظرفیت خیران و هیات های عزاداری در طرح «اطعام حسینی» گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل 400 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

کلامی ضمن قدردانی از همراهی مردم و مسئولین در مرحله اول رزمایش ایران همدل گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۶۷ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به نیازمندان سراسر استان و آسیب دیدگان از بحران کرونا اهدا گردیده بود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مردم نیک اندیش استان می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰41*۸۸۷۷* بصورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر