کد خبر: 1014450
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
آب مشترکانی که نسبت به انشعاب فاضلاب اقدام نکنند، قطع می‌شود
فرماندار بناب گفت: انشعاب آب شرب صاحبان املاک و مغازه‌هایی که نسبت به انشعاب فاضلاب خود اقدام نکنند، قطع خواهد شد.

امین رفیعی  در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و توانمندسازی محلات شهری بناب با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در محلات سکونتگاه‌های غیررسمی اظهار داشت: یک‌هزار و 420 هکتار محدوده شهری بناب را تشکیل می‌دهد که 470 هکتار و در واقع یک سوم آن جزو بافت‌های ناکارآمد است.

وی با بیان اینکه 40 درصد جمعیت شهر بناب در محلات سکونتگاه‌های غیررسمی ساکن هستند؛ افزود: افرادی که انشعاب آب دارند، باید هرچه سریع‌تر نسبت به برقراری انشعاب فاضلاب خود نیز اقدام کنند.

رفیعی تصریح کرد: تمام صاحبان املاکی که دارای انشعاب آب هستند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به برقراری انشعاب فاضلاب نیز اقدام کنند.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که با وجود دریافت اخطار نسبت به برقراری انشعاب فاضلاب اقدام نکرده و تعیین تکلیف نکنند، انشعاب آب آنها قطع خواهد شد.

رفیعی بیان داشت: متأسفانه شاهد هستیم، عده‌ای در اوضاع سخت کرونایی فاضلاب ملک‌های شخصی خود را از طریق لوله‌کشی وارد قوری‌چای کرده‌اند که بسیار خطرناک و زمینه‌ساز فاجعه و ابتلاء به انواع بیماری‌هاست.

گفتنی است، شهرستان بناب با حدود 150 هزار نفر جمعیت 110 کیلومتر از مرکز استان آذربایجان‌شرقی فاصله دارد و در جنوب این استان در منطقه‌ای صاف و هموار در ساحل دریاچه زیبای ارومیه واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر