کد خبر: 1011706
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
سخنگوی وزارت بهداشت یمن:
سخنگوی وزارت بهداشت یمن نسبت به وقوع فاجعه در این کشور در آستانه پایان یافتن ذخایر فرآورده‌های نفتی هشدار داد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که ما شاهد یک تراژدی و فاجعه در نتیجه پایان یافتن فرآورده‌های نفتی در یمن هستیم.

وی در ادامه افزود: شهروندان یمنی نمی‌توانند به بیمارستان‌ها مراجعه کنند چرا که فراورده‌های نفتی در این کشور در آستانه اتمام است.

الحاضری بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم که فرآورده‌های نفتی را تنها برای خودرو‌های اورژانس استفاده کنیم.

وی افزود: ما همچنان با نهاد‌های بین‌المللی در یمن در ارتباط هستیم، اما هیچ همکاری از سوی آن‌ها برای حل بحران فرآورده‌های نفتی ندیده‌ایم.

روز گذشته، وزارت بهداشت یمن بیانیه‌ای را در خصوص تداوم توقیف کشتی‌های حامل سوخت این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرد: تداوم اقدام متجاوزانه سعودی‌ها در توقیف کشتی‌های حامل سوخت پیامد‌های فاجعه بار انسانی به دنبال دارد.

وزارت بهداشت یمن یادآور شده است: تداوم توقیف کشتی‌های حامل سوخت به طور مستقیم تأثیرات فاجعه باری بر بخش بهداشتی و درمانی برجای گذاشته است.

این وزارتخانه افزود: در حال حاضر کار ۱۵۰ بیمارستان در یمن متوقف شده است و آن‌ها تنها به مراکز بهداشتیِ ساده تبدیل شده‌اند.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
اگر کسی صدای مسلمان مظلومی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست.چرا ندای مظلومیت مردم یمن را به گوش مردم نمی رسانید سعودی را باید مجبور به ترک تجاوز به یمن بکنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار