کد خبر: 1011307
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
عالم برجسته اهل‌سنت:
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان با قاطعیت در برابر خواسته و افکار پلید و شیطانی دشمنان ایستاده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ ماموستا فایق رستمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک چهلمین سالگرد آغاز به کار شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبانی سرمایه‌ای بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که همواره با هوشیاری و حقیقت‌بینی راه نفوذ دشمنان در پیکره نظام اسلامی را بسته است.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در انتخابات سال‌های گذشته و اخیر اجازه ورود به افراد‌های ناپاک و ناخالص را نداده است، گفت: باید این مجموعه در همه امورات مستقل و فقط و فقط بر طبق «قانون» عمل کرده و هیچ‌گاه خداوند را فراموش نکنید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج تصریح کرد: تخریب و ایجاد حاشیه برای شورای نگهبان توسط دشمنان و برخی افراد معلوم‌الحال بیانگر نقش مؤثر این نهاد است که با قاطعیت در برابر خواسته و افکار پلید و شیطانی آنان ایستاده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌ها و جوانان مستعد در بخش‌های مختلف استفاده شود، اظهار کرد: امیدواریم مشکلات مردمان مناطق محروم برطرف و فاصله طبقاتی کم شود.

ماموستا رستمی با بیان اینکه تولید علم داخلی پیش زمینه موفقیت، پرورش نخبگان و متفکران است، افزود: در کشور ایران اسلامی از حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی و علمی هیچ مشکلی نداشته و پیشرفت‌های داخلی الگوی سایر کشور‌ها نیز شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با ذکر اینکه اصل و اساس قانون اساسی کشور بر مبنای قرآن نوشته شده و نظام جمهوری اسلامی براساس دستور الهی مدیریت می‌شود، تاکید کرد: باید همه با هم حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی بمانیم و اجازه سوءاستفاده به بدخواهان ندهیم.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار