کد خبر: 1011288
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
مردم هوشیار باشند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : آمریکا و اسرائیل با ناتوانی در اجرای برنامه های خود برای مقابله با نفوذ منطقه ایران ، در تلاش هستند به هر نحوی که شده مردم را به کف خیابان ها بکشانند از این رو باید ملت ایران هوشیارباشد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  با بیان اینکه دشمن در کمین است گفت : در کشورهای استکباری به ویژه آمریکا اندیشکدها نقش اتاق های فکر را دارند و بیش از چند صد اندیشکده در حوزه های مختلف مشغول نظریه پردازی، گفتمان سازی و ادبیات سازی  برعلیه ایران اسلامی هستند.

امام جمعه تبریز با بیان  اینکه همه این اندیشکده ها در مقابل مفهوم سازی و گفتمان سازی و ادبیات سازی رهبر معظم انقلاب درمانده شده اند افزود : آمریکایی ها به این باور رسیده اند که ایران در پی جنگ دیگری نیست و ایران انقلابی توانسته با راهبرد ناحیه خاکستری تهدید را از داخل کشور به بیرون مرزها ببرد و از بیرون مرزهای خود به کنار مرزهای دشمن صهیونسیتی بکشاند پس لازم است اقدامات متقابل طراحی و اجرا کنیم.

وی ناحیه خاکستری را وضعیتی میان جنگ و صلح دانست و ادامه داد : موسسه "واشنگتن برای سیاست خاور نزدیک" اخیرا در گزارشی به بررسی استراتژی ناحیه خاکستری ایران پرداخته که نقش مهم در جنگ های ترکیبی و نامتقارن رو ایفا میکند و در این گزارش پیشنهادهایی را برای راهبرد متقابل آمریکا مطرح کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به راهبردهای متقابل آمریکا علیه ایران گفت : بازدارندگی ایران از نظر قدرت دریایی ،قدرت موشکی و پهبادی ، نیروهای قوی چند ملیتی انقلابی و عملیات سایبری  ، هدف قرار دادن نیروهای اصلی و موثر ایران و هم پیمانان ایران در مناطقی که ناحیه خاکستری ایران محسوب میشود یکی از این اقدامات است.

امام جمعه تبریز افزود : ترور شبانه و بزدلانه سردار شهید اسلام سلیمانی عزیز در فرودگاه بغداد، درگیری های قومی حزبی و جریانی با شگرد های مختلف در عراق لبنان و سوریه، هدف قرار خط قرمز ایران که یعنی امنیت ، اقدام به حمله موشکی و پهبادی و هوایی علیه ایران مانند آنچه در حمله به نطنز و پارچین ما دیدیم نمونه های دیگر این اقدامات به حساب می آید.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ایجاد و تقویت جنگ فرسایشی نامتقارن در نقاط حساس و طولانی کردن آن را بخش دیگری از این اقدامات دانست و ادامه داد : پدران و مداران و جوانان عزیز هوشیار باشند ،امروز دشمن میخواهد به هر شکلی که شده مردم را به کف خیابون بکشاند از این رو مردم غیور آذربایجان ، تبریزی های قهرمان باید هوشیار باشند که دشمن در کمین است.

نمانیده ولی فقیه در استان تاکید کرد دشمن تلاش میکند فتنه ای دیگر بیافریند ، باید مراقب باشیم که دشمن میخواهد از احساس و انگیزه جوانان سوء استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر