کد خبر: 1011106
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان :
دکتر مسعود میر محمد صادقی با تأکید بر مشارکت همه ذی نفعان در مدیریت منابع آب گفت : با افزایش آگاهی های عمومی درباره وضعیت منابع آب و ایجاد ارتباط تعاملی با نخبگان ملی حکمرانی نوین آب عملی می شود .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در آخرین جلسه هماهنگی آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان آب با اشاره به پویش الف-ب- ایران ، افزود : در بحث سازوکارها ، فرهنگ سازی با هدف تأثیر و تغییر رفتار مشترکان آب جایگاه ویژه ای دارد و دومین جشنواره ملی داستان آب در راستای این تغییر پایدار به وضعیت مطلوب با گسترش دایره مخاطبان به فارسی زبانان دنیا کار خود را آغاز کرد .

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر این که فرهنگ سازی در کلیه مسائل مرتبط با آب اهمیت دارد، خاطر نشان کرد : با توجه به فرهنگ غنی نوشتاری کشورمان زبان هنر و به ویژه ادبیات و در هم تنیدگی هنر با روح مردم راهکاری برای بیان مسائل و چالش های آبی است.

میر محمد صادقی با اشاره به این که جشنواره می تواند به یک جریان فرهنگی منظم ، سنت موثر و کارآمد تبدیل شود ، افزود : زبان هنر، یکی از شیرین‌ترین و موثرترین زبان ها برای حل مسائل فنی و پیچیدگی های مدیریت منابع آب در کشور کم آب ما و به ویژه فلات مرکزی ایران است . مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان این که نیاکان ما هنرمندی زندگی در این منطقه ی کم آب را داشتند ، خاطر نشان کرد: زاینده رود زیبا و به طور کلی ماهیت آب در آثار همه هنرمندان جایگاه ویژه ای دارد و ابتکار و خلاقیت ایشان می تواند فرهنگ ساز میان نسل قدیم ، کنونی و آینده باشد .

میر محمد صادقی با تأکید بر این که ارسال آثار از سوی هنرمندان داخل و خارج از کشور در غنای دومین جشنواره ملی داستان آب اهمیت ویژه ای برای مدیران اجرایی داشت ، تصریح کرد : این جشنواره به دنبال ایجاد مفهومی برای بازنمایی تصویر وضعیت منابع آب ایران در قالبی ادبی بود تا از این طریق ارتباط با نخبگان جامعه پر رنگ تر شود و با شیوه های نوین گفت و گو ارتقاء سطح آگاهی های عمومی درباره آب ، ایجاد خلاقیت و الگوسازی برای خلق آثار فرهنگی با محوریت آب و مشارکت در اعتلای سطح فرهنگ عمومی جامعه بر اساس چالش های بوجود آمده میسر شود .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر ضرورت تدوام گام های فرهنگی ، تصریح کرد : با توجه به تأثیرگذاری عوامل غیر مهندسی بر افکار عمومی امیدواریم شاهد پیشرفت کمی و کیفی این جشنواره  در سال های آتی باشیم .

وی با اعلام تاریخ برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان آب در سی و یکم تیرماه گفت : با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا به شیوه ی مناسب از برگزیدگان تجلیل شود .

با توجه به مشخص شدن آرای نهایی هیأت داوران و جلسه مسئولان اجرایی جشنواره با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان ، مقرر شد آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی داستان آب به صورت مجازی، سی و یکم تیرماه سال جاری رأس ساعت 19 به صورت همزمان از درگاه های اطلاع رسانی جشنواره که از طریق سایت شرکت آب منطقه ای اصفهاون با آدرس www.esrw.ir   اعلام می شود ، برگزار  گردد .

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر مجازی بودن آیین اختتامیه افزود: از همه علامندان دعوت می شود در این آیین مجازی شرکت نمایند .

 

 

           

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر