کد خبر: 1010961
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی اعلام کرد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: روسای بنیاد ملزم به شناسایی ایثارگران واجد شرایط و معرفی به اداره راه و شهرسازی شدند.

جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به ریاست حجت الاسلام حسین معصومی  و با حضور روسای بنیاد شهرستانهای خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به فراگیری مجدد بیماری کووید 19 اشاره کرد و گفت: با توجه شیوع بیماری کرونا در شهر های استان، نیاز است بنیاد هر شهرستان تمهیدات ویژه ای نسبت به پیشگیری ازاین بیماری بکار گیرند
وی تاکید کرد: تمامی کارمندان بنیاد موظف هستند در داخل اداره از ماسک استفاده کنند تا مانع از شیوع بیماری کرونا به دیگران باشند.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی در این ارتباط ویدئویی دستور اجرای طرح سپاس به روسای شهرستانها را به صورت تلفنی داد و خاطر نشان کرد: این طرح باید با حضور مسئولان در طول سال انجام شود که در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا طرح سپاس به صورت تلفنی انجام می شود.
وی به وضعیت واگذاری مسکن به ایثارگران اشاره کرد و گفت: طی جلسه با قدرت الله ابک ،مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نخستین گام های واگذاری مسکن به ایثارگران واجد شرایط برداشته شده است.

حجت الاسلام معصومی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد روسای شهرستان های طی جلسه با روسای ادارات راه و شهرسازی، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسران وفرزندان شهدایی که فرم «ج» آنها قرمز نیست را شناسایی و معرفی کنند.
وی با بیان اینکه حضور جامعه ایثارگری به بنیاد ضرورت ندارد، گفت: جامعه ایثارگری دغدغه و نگران نباشند، فعلا مراحل قانونی واگذاری زمین به ایثارگران در بین سازمان ها در حال انجام است، که بعد از مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در پایان افزود: حضور در بنیاد علاوه بر احتمال انتقال بیماری وقت ایثارگران را می گیرد که توصیه من به همه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان استفاده از تلفن گویای 1616 است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار