کد خبر: 1010925
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
طبق آخرین آمار جهانی ۱۳ میلیون و ۶۹۶ نفر به بیماری کرونا کبتلا شده‌اند؛ دو کشور آمریکا و برزیل به ترتیب بیشترین موارد ابتلا را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۳ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۸۱۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵۸۶ هزار و ۸۸۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۸ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۷۶۵ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۱ هزار و ۶۷۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۴۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۴۰ هزار و ۱۴۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۷ هزار و ۷۰۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۹۷۰ هزار و ۹۰۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۷۵ هزار و ۵۲۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳۲ هزار و ۶۸۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹۷۰ هزار و ۱۶۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۴ هزار و ۹۲۹ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، پرو، شیلی، مکزیک و آفریقای جنوبی نیز به‌ترتیب با ۷۴۶ هزار و ۳۶۹، ۳۳۷ هزار و ۷۲۴، ۳۲۱ هزار و ۲۰۵، ۳۱۷ هزار و ۶۳۵ و ۳۱۱ هزار و ۴۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۳۰۴ هزار و ۵۷۴ و انگلیس با ۲۹۱ هزار و ۹۱۱ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۶۴۵ هزار و ۹۶۲، یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۷۵۵ و ۶۱۳ هزار و ۷۳۵ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ابتلای ۱۲۸ هزار آمریکایی و برزیلی به کرونا در یک روز +جدول

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار