کد خبر: 1010851
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می‌دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس‌ها بیشتر است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش مهر، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در بازدید از سامانه هوشمند گمرک در جمع مدیران این مجموعه گفت: احساس مسئولیت، خودجوشی، فداکاری و شجاعت شما من را به یاد رزمندگانی انداخت که داوطلبانه در دفاع مقدس، به یاری مردم مظلوم آمدند. امروز همان جنگ، بلکه شدیدتر و ناجوانمردانه‌تر در جریان است.

وی با اشاره به این نکته که تفاوت جنگ امروز با دفاع مقدس این است که صدای بمب و انفجارهایش به گوش مردم نمی‌رسد، افزود: صدام هم مانند ترامپ به قطعنامه سازمان ملل بی‌توجهی کرد و دوباره به ایران حمله کرد. اگر آن روز حمله صدام را پاسخ نمی‌گفتیم، سازمان ملل عراق را تأیید می‌کرد. امروز هم می‌بینیم که ترامپ برجام را زیر پا گذاشته و اروپایی‌ها هم با همه قول و قرار‌ها با امریکا همراه شده‌اند و در تلاش هستند تا ما را تحریم تسلیحاتی کنند.

رضایی با اشاره به اهداف شوم طراحان تحریم اقتصادی، اظهار داشت: در تحریم به دنبال این هستند که فشار بر مردم را آن‌قدر زیاد کنند تا تحمل آن برای مردم ناممکن شود و قدرت خریدشان کمتر از دیروز شود. وی با تأکید بر اینکه در اقتصاد باید بافهم و اطلاعات، حوادث را پیش‌بینی کرد، ادامه داد: در جنگ تحمیلی برخی از استان‌های غربی درگیر جنگ بودند و در بعضی از شهرها، از آغاز تا پایان جنگ، خبری نبود؛ اما الان روستایی نیست که مورد هجمه جنگ اقتصادی قرار نگرفته باشد. ترکش تورم به همه منازل شهر و روستا اصابت کرده است و در چنین فضایی، تلاش و مجاهدت شما جوانان انقلابی در اقتصاد ستودنی است. امروز وقت آن است که با یک دست جهاد اقتصادی و با یک دست نهضت تعاون و احسان به مردم عزیزمان را به پیش ببریم. از یک‌طرف توانمندسازی و از یک‌طرف هنگام حمایت و کمک به مردم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به آسیب‌های ستون پنجم به توان اقتصادی کشور، تأکید کرد: در میدان جهاد اقتصادی، خیانت ستون پنجم آسیب فراوانی وارد می‌کند. در هر عملیاتی در دفاع مقدس، منافقین اخبار تحرکات نیرو‌های ایران را مخابره می‌کردند و ماهواره‌های امریکا هم ما را رصد می‌کردند و به صدام اطلاعات می‌دادند.
رضایی تصریح کرد: الان هم برخی افراد که افکار آلوده لیبرالی دارند گاه از سر دلسوزی اقداماتی را صورت می‌دهند که آثار تخریبی‌شان از فعالیت جاسوس‌ها بیشتر است. وی گفت: الان دشمنان خارجی و داخلی بسیج شده‌اند تا دروازه‌های تجارت ما را بر روی عراق و چین و سایر دوستانمان ببندند. صهیونیست‌ها نیز روی تبادلات تجاری ما با چین و عراق حساس هستند و چالش ایجاد می‌کنند. باید دست آن‌ها را قطع کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهم‌ترین تدبیر امروز تشکیل یک جبهه واحد است، وحدت و هماهنگی و هم افزایی قوای سه گانه از یک‌طرف و همیاری مردم و دولت با یکدیگر از طرف دیگر که قادر است بر همه مشکلات غلبه کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار