کد خبر: 1010529
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی؛
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: بخشی از پارکینگ فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زودی به جانبازان اختصاص خواهد یافت.

حجت الاسلام حسین معصومی در جلسه با محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جانبازان که سلامتی خود را به خطر انداختند و امروز با مشکلات عدیده جسمی همراه هستند، نیاز است با همکاری مسئولان تکریم شایسته‌ای انجام شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: طی توافق بنیاد و فرودگاه و در راستای تکریم ایثارگران پارکینک مختص جانبازان با پلاک جانبازی به زودی افتتاح می شود، تا مشکلات تردد جانبازان در فرودگاه کمتر شود.
حجت الاسلام معصومی طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، درحال حاضر پلاک جانبازی فقط به جانبازان 50درصد و بالاتر تعلق می گیرد، گفت: جانبازانی که فقط دارنده پلاک جانبازی هستند، می توانند از خدمات این پارکینگ ویژه استفاده کنند.
وی به سایر مباحث مطروحه اشاره کرد و ادامه داد: همچنین برای خدمت و تکریم بیشتر جامعه ایثارگری نماینده ایثارگران در فرودگاه مشهد مستقر می شود، تا پاسخگویی به سئوالات و پیگیر مشکلات زائران ایثارگر باشد.
این مقام مسئول بیان کرد: تابلوی شهید هاشمی نژاد با همکاری بنیاد و فرودگاه مشهد طراحی و در ورودی این مجموعه نصب می شود.
گفتنی است؛ یک هزار 559 جانباز بالاتر از 50درصد افتخار استان خراسان رضوی و سمبل ایثار و مقاومت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار