کد خبر: 1010386
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
معاون استاندار اردبیل:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: برگزاری مراسم عروسی و تجمعات علت ابتلای مردم استان اردبیل به ویروس کرونا است و آمار مبتلایان را صعودی کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در جلسه بررسی ظرفیت‌های بسیج استان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: علیرغم تعطیلی تالار‌ها و مساجد، همچنان مراسم عروسی و عزا در پارکینگ آپارتمان‌ها و منازل بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آمار‌های فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا در استان اردبیل رو به رشد است و امیدواریم مردم راضی نشوند برگزاری مراسم عروسی به عزای خانواده‌ای بدل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در ایام جاری و ماه‌های پیش رو خسارت جبران ناپذیر جانی و مالی را متوجه استان خواهد کرد و بیماری منحوس کرونا اگر در فصل تابستان کنترل نشود و استان به وضعیت سفید باز نگردد، با آغاز فصل پاییز و شیوع بیماری فصلی آنفلوانزا، با بحران جدی روبرو خواهیم شد.

ندایی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سپاه و بسیج استان در پیشگیری و کنترل این بیماری، تصریح کرد: بسیج استان از قابلیت فراوانی در فرهنگ سازی، نظارت و اطلاع‌رسانی بهینه ضرورت رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و درمانی با بهره گیری از استعداد پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و ادارات برخوردار است و امیدواریم در کنار دیگر همکاری، همراهی و همیاری صمیمانه سپاه و بسیج در پیشگیری و مقابله با کرونا، این مهم نیز محقق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر