کد خبر: 1010323
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
در راستاي ارج نهادن به تعهد و تعلق سازماني و قدرداني از تلاش جمعي كارگران انجام شد
طي مراسمي با حضور جمعي از مديران ارشد شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد مراسم تجليل از كارگران نمونه سال 1398 با فاصله گذاري اجتماعي و به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد.

سيد مجيد منبتي در مراسم تقدير از كارگران نمونه اين مجتمع گازي طي سخناني به اهميت جايگاه كارگران در صنايع كشور به خصوص صنعت عظيم نفت و گاز پرداخت و گفت: كارگران همواره در تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي، آباداني و پيشرفت اقتصادي كشور نقش غيرقابل انكاري دارند و اركان اصلي رونق توليد و پيشگامان جهش توليد در بازار كسب و كار هستند.

وي اظهار داشت: توسعه كشور در گرو مسئوليت پذيري و تعهد كارگران است و حركت چرخه كار و تلاش با نيروي توانمند كارگري معنا پيدا مي كند و اين عزيزان نقش بسزايي در زمينه توليد، روش و بهبود توليد، سرمايه گذاري، بازار كسب و كار و مواد اوليه دارند.

منبتي تصريح كرد: كارگران اين تلاشگران بي ادعاي عرصه توليد گاز طبيعي در پالايشگاه خانگيران منشا خدمات بزرگي به هزاران مشترك خانگي و صنايع هستند و موفقيت هاي كسب شده در تمامي حوزه ها طول ساليان گذشته، مرهون زحمات و تلاش هاي كليه كاركنان و كارگران در اين مجتمع گازي است.

اين مقام مسئول اضافه كرد: وجود ذخاير عظيم خدادادي در دل زمين و وجود تاسيسات پالايشگاهي فرصت اشتغال و كسب و كار براي تعداد دو هزار نفر و كسب روزي حلال در اين منطقه را بوجود آورده است كه از اين بابت بايد شكرگزار خداوند متعال باشيم.

مديرعامل شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد همچنين به وضعيت شيوع كرونا اشاره كرده و خاطر نشان نمود: خوشبختانه با تدابير انديشيده شده، تصميمات مهمي در زمينه جلوگيري از شيوع و فراگيري ويروس، حفظ فاصله گذاري اجتماعي، رعايت موارد بهداشتي از جمله ضدعفوني سايت عملياتي و واحدهاي اداري، ضدعفوني معابر شهرستان ، روستاهاي پيرامون و مجتمع هاي مسكوني و همچنين توزيع ماسك در بين كاركنان انجام شد.

وي در ادامه رعايت موارد بهداشتي از سوي كاركنان در خارج از مجموعه را مورد تاكيد قرار داد و گفت: شرايط بحراني كشور در مواجهه با بيماري كرونا مي طلبد كه همه ما در سطح جامعه و هنگام مراجعه به بازار براي تامين مايحتاج زندگي، كليه موارد بهداشتي را رعايت نماييم و پشتيبان مدافعان سلامت و كادر پزشكي در مراكز درماني و بيمارستاني باشيم.

اين مقام مسئول در پايان يادآور شد: جنگ امروز  مسئله اقتصاد است و ما بايد در دفاع از سنگر اقتصادي به بيانات حضرت آقا در حوزه اقتصاد مقاومتي و جهش توليد توجه نماييم تا منويات مقام معظم رهبري محقق گردد و در اين مسير قدم برداريم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار