کد خبر: 1009722
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
معاون امور بازرگاني شركت خدمات حمايتي كشاورزي ايران:
معاون امور بازرگاني شركت خدمات حمايتي كشاورزي ايران گفت: شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد علاوه بر وظيفه ذاتي خود در فرآورش گاز طبيعي و خدمت رساني به هموطنان در استان هاي شمال و شمال شرق، با توليد گوگرد با خلوص بالا نقش بسزايي در تامين اين محصول در بازار ايران دارد.

علي عليزاده در حاشيه بازديد از مجتمع كود گوگرد بنتونيتي پالايشگاه خانگيران سرخس افزود: اغلب زمين هاي كشاورزي ايران داراي خاك با PH بالا مي باشد لذا استفاده از كود گوگرد بنتونيتي مي تواند در اصلاح خاك و جذب مواد مؤثر بوده و به بخش كشاورزي كمك زيادي نمايد.

وي اظهار کرد: در حال حاضر بيش از سه ميليون خانوار در بخش كشاورزي در كشور مشغول به فعاليت هستند و ما به فعالان اين حوزه استفاده از محصول كود گوگرد بنتونيتي شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد را پيشنهاد مي كنيم.

معاون امور بازرگاني شركت خدمات حمايتي كشاورزي ايران با اشاره به اينكه اراضي شمالي كشور اسيدي هستند و ساير مناطق كشور داراي خاك با PH بالا مي باشد تصريح كرد: اين كود گوگردي در فرآيند اصلاح خاك، جذب عناصر كود و همچنين افزايش كميت و كيفيت توليدات بخش كشاورزي بسيار تاثيرگذار است.

عليزاده تاكيد كرد: در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به نام " جهش توليد " نامگذاري شده است استفاده از اين محصول با ارزش در زمين هاي كشاورزي، افزايش توليد محصولات كشاورزي و تحقق منويات رهبري را در حوزه هاي اقتصادي به دنبال خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار