کد خبر: 1009559
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
دارنده مدال‌های برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی گفت: پیش از ابتلای حسین نوری به کرونا خیلی این موضوع را جدی نمی‌گرفتم و فکر نمی‌کردم ورزشکاران هم دچار این ویروس شوند، اما الان می‌ترسم و اصلا از خانه بیرون نمی‌روم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمدعلی گرایی در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت پیگیری تمریناتش با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: تمرین مناسبی نداریم و با توجه به این شرایط سعی می‌کنم اصلا از خانه بیرون نروم. واقعا وضعیت شیوع کرونا کار را خیلی سخت کرده و به خاطر گرفتارنشدن به این ویروس تا حد زیادی قید تمرین یا کشتی تمرینی با دیگران را زده ام.

وی با اشاره به وضعیت حسین نوری دیگر ملی پوش ایران که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: با خانواده حسین در ارتباط هستم و خوشبختانه وضعیت او پس از تزریق آمپول کمیاب که به سختی مهیا شد، رو به بهبودی است. امیدوارم او و همه هموطنانی که درگیر این ویروس شده اند هر چه سریع‌تر سلامتی کامل خود را به دست بیاورند. حسین نوری هم همیشه موارد بهداشتی را به دقت رعایت می‌کرد و مشخص نیست از چه طریقی گرفتار این ویروس شده است. قطعا او موفق به شکست کرونا می‌شود و بار دیگر برای کشور افتخارآفرینی خواهد کرد.

گرایی درباره خطرات ابتلا به ویروس در صورت بی توجهی کشتی گیران و دیگر ورزشکاران، خاطرنشان کرد: خود من قبل از اینکه حسین به این ویروس مبتلا شود خیلی آن را جدی نمی‌گرفتم، اما الان واقعا ترسیده ام و به همین خاطر اصلا جرات نمی‌کنم از خانه بیرون بروم. تا شرایط مهیا نشود واقعا نمی‌توانیم با خیال راحت تمرین کنیم. برای یک ورزشکار اولین موضوع مهم حفظ سلامتی است و از همه ورزشکاران و مردم می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که این ویروس واقعا خطرناک است.

وی درباره احتمال برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان یا رقابت‌های لیگ کشتی با وجود این شرایط خطرناک، گفت: فکر نمی‌کنم با وجود این شرایط رقابت‌های جهانی برگزار شود چرا که شرایط برای انجام این کار اصلا مساعد نیست. درباره لیگ هم هر چند لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است، اما واقعا با این شرایط برگزاری مسابقه منطقی نیست و امیدوارم با بهبود اوضاع شاهد از سرگیری تمامی مسابقات از جمله لیگ باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار