کد خبر: 1009222
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
تا پایان شهریور امسال:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت پایان بازسازی خانه‌های روستایی سراب و میانه تا پایان شهریورماه سال‌جاری تاکید کرد.

 محمدباقر هنربر در جلسه هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های سراب و میانه اظهار داشت: اتمام بازسازی و تحویل منازل مسکونی روستایی به مردم شهرستان‌های سراب و میانه، اصلی‌ترین اولویت ماست که امیدواریم دستگاه‌های مسوول به وظایف خود در این زمینه و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده؛ عمل کنند.

 وی با اشاره به صدمات وارده بر 946 واحد مسکونی در زلزله اخیر دو شهرستان مزبور گفت: اتمام فرآیند بازسازی مناطق زلزله‌زده تا پایان شهریور از مهم‌ترین تاکیدات آقای استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی همچنین مسوولان کشوری است.
 
وی در همین راستا ادامه داد: امیدواریم واحدهای جدید و بازسازی شده مردم در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.
 
مدیرکل هماهنگی مدیریت بحران استانداری همچنین یادآور شد: هیچ مشکلی در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی منازل روستایی وجود ندارد و سازمان صمت و کارخانه سیمان صوفیان، آمادگی خود برای تامین سیمان مورد نیاز را اعلام کرده اند.
 
 هنربر همچنین بر همکاری بیشتر بانک‌ها برای اعطای تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای منازل روستایی و پرداخت به‌موقع تسهیلات بازسازی اماکن دامی تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر