کد خبر: 1008927
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش آمار بیماران بستری و سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در مشهد از تمامی هموطنان خواست از انجام سفر‌های غیر ضروری به مقصد این شهر خودداری کنند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سید محمد حسین بحرینی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به تمام مردم ایران اظهار کرد: در حال حاضر مشهد از نظر تعداد بیماران مبتلا به کووید -۱۹ در وضعیت قرمز قرار دارد و بهترین راهکار برای جلوگیری از افزایش تعداد بیماران رعایت بهداشت فردی، اصول فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و اجتناب از سفر‌های غیر ضروری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید -۱۹ در مراکز زیر پوشش این دانشگاه در مقایسه با مدت مشابه ماه گذشته دو برابر افزایش یافته است، بیان کرد: تعداد بیماران بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه نیز ۵۰ درصد رشد یافته و ادامه این روند نگران کننده است.

دکتر بحرینی با اشاره به اینکه در مرحله نخست شیوع این ویروس، بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) که یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی دانشگاه محسوب می‌شود به امر پذیرش و بستری بیماران کووید -۱۹ اختصاص یافت که پس از کاهش آمار از این حالت خارج شده بود، اظهار کرد: با توجه به افزایش مجدد تعداد بیماران مبتلا این مرکز درمانی به طور مجدد به بستری و درمان بیماران کووید -۱۹ اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دوران اوج نخست کرونا در استان خراسان رضوی با همت همه مسئولان و مردم و به فرماندهی استاندار خراسان رضوی به خوبی سپری شد و امیدواریم که با رعایت اصول بهداشتی مرحله اوج دوم نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار