کد خبر: 1008043
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
شورای انتقالی جنوب یمن:
نایب رئیس هیئت موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» گفته که این شورا، اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش فارس به نقل از القدس‌العربی، «هانی بن بریک» از موضع حقیقی این شورای تحت حمایت امارات در قبال رژیم صهیونیستی پرده برداشته و گفته که شورای انتقالی کشور اسرائیل در کنار کشور فلسطین را تأیید می‌کند و باید این پرونده از سوی طرف اسرائیلی پایان یابد تا از آن سوءاستفاده نشود. وی با تأیید این ادعای رژیم صهیونیستی که در خاک خود حضور دارد و اشغالگر نیست، تصریح کرد: «شورای انتقالی هیچ دشمنی با هیچ دولت یا دین یا شخصی در جهان ندارد.»‌چند روز پیش هم، روزنامه «اسرائیل هیوم» نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ارتباط مخفی این رژیم با شورای انتقالی جنوب یمن خبر داده بود و در گزارشی تحت عنوان «دوست مخفی جدید اسرائیل در جنوب یمن» نوشته بود که در پشت در‌های بسته در منطقه غرب آسیا «کشوری جدید» تشکیل شده (در اشاره به اعلام خودمختاری شورای انتقالی) که دولت جدید آن به ریاست «عیدروس قاسم عبدالعزیز الزبیدی» استاندار سابق عدن تماس‌هایی با تل‌آویو برقرار کرده است.

انصارالله: پیام ما به عربستان رسید

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفته که عملیات توازن بازدارندگی در چارچوب حق دفاع از خود است. به گزارش ایسنا، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در این گفتگو اظهار کرد، کشور‌های دشمن محاصره را شدت بخشیدند و مانع از ورود مشتقات نفتی به یمن شدند.

او افزود: موشک‌ها و پهپاد‌های ما به اهداف خود در عربستان رسیدند، اما هیچ یک ساقط و منهدم نشدند. البخیتی اظهار کرد: کل اهداف در عملیات نظامی هدف گرفته شدند و این به عربستان اجازه سرپوش گذاشتن بر خساراتش را نمی‌دهد. این عملیات بر قدرت یمن در هدف‌گیری عمق عربستان تأکید دارد و تمام گزینه‌ها مقابل ما باز هستند و عربستان میزان قدرت ما را درک کرده و پیام ما به آن رسیده است. وی افزود: سلاح‌های یمنی دائماً در حال توسعه هستند و حملات آینده دردناک‌تر خواهند بود و اهداف ما حساس‌تر خواهند شد. البخیتی اظهار کرد: ما عملیاتی را انجام دادیم که اعلام نکرده بودیم، زیرا هدف به دردسر انداختن عربستان نیست بلکه ارسال پیام است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار