کد خبر: 1007768
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میانه گفت: محکوم فراری و سابقه دار در تهدید به مزاحمت و قتل برای سه شهروند و خانواده های آنها با شهامت افسران پلیس میانه ناکام ماند.

محمود محمودیان گفت: در پی وصول شکوائیه ای با موضوع مزاحمت و تهدید از سوی فردی با هویت س.م. به سه نفر از شهروندان و خانواده های ایشان، دستورات لازم جهت بررسی اظهارات و اخذ مستندات شاکیان صادر و موضوع در دستور پلیس فتای شهرستان میانه قرار گرفت.

برابر مستندات استخراجی و تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس فتا مشخص شد، متهم پرونده علاوه بر ارتکاب جرائم موضوع شکایت در این شهرستان، دارای سوابق دیگری از قبیل سرقت، جعل عنوان، مزاحمت، ورود به عنف، انتشار تصاویر خانوادگی و… بوده و محکوم به زندان و از سوی شعبه اجرای احکام دادسرای قم نیز تحت تعقیب می باشد.

وی اضافه کرد: برابر شکایات واصله، متهم علاوه بر ایجاد مزاحمت و تهدید شاکیان پرونده، اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید ۲ خانواده دیگر نیز کرده بود و جهت عملی کردن تهدیدات خود به درب منزل ایشان نیز مراجعه کرده بود لذا با اعلام موضوع از سوی پلیس فتای شهرستان، دستورات لازم در خصوص شناسایی محل و دستگیری متهم از سوی این دادستانی صادر شد.

محمودیان با اعلام این که متهم پس از مراجعه به درب منزل یکی از شاکیان و ایجاد مزاحمت برای ایشان، با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس و تهدید به خودکشی کرده و از محل متواری شده بود، اعلام کرد: برابر دستور این دادستانی،  ۲ تن از افسران پلیس فتای شهرستان جهت انجام تحقیقات به محلی که متهم در آن تردد کرده بود، مراجعه و در حین تحقیقات، متوجه ورود متهم به داخل کوچه و نزدیک شدن به درب منزل یکی دیگر از شاکیان پرونده می شوند.

وی با اشاره به اینکه متهم با مشاهده مأمورین مسیر خود را تغییر داده و با سرعت از محل دور می شود، افزود: مأمورین با هوشیاری و از جان گذشتگی جهت ممانعت از فرار متهم، اقدام به دستگیری وی می کنند که در این حین متهم با تمرد از دستور پلیس با ایشان درگیر و با ضربات چاقو یکی از مأمورین را از ناحیه ۲ دست و دیگری را از ناحیه بازو مجروح کرده و با توجه به مصدومیت و خونریزی شدید مأمورین، از محل متواری و با اقدام سریع عوامل انتظامی شهرستان، متهم بلافاصله در یکی از محله های اطراف شناسایی و دستگیر می شود.

دادستان میانه افزود: با توجه به قرائن، شواهد و ادله مکشوفه، مشخص شد که متهم جهت درگیری و قتل و آتش زدن شاکی پرونده در حالی که یک بطری بنزین و یک قبضه چاقو در اختیار داشت به آن محل مراجعه کرده بوده که با اقدام مأمورین، از این امر ممانعت شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه سیم کارتهایی که متهم توسط آنها اقدام به مزاحمت و تهدید می کرد، همگی متعلق به افراد دیگری بودند که وی با ایشان در ارتباط بوده است و صاحبان سیمکارتها می بایست پاسخگوی جرائم صورت گرفته با آنها باشند، از شهروندان خواست از به امانت سپردن یا اهدای سیمکارت خود به دیگران، اجتناب کرده و در صورت مفقودی یا سرقت سیمکارت اقدام متناسب کرده و ضمنا هرگونه اخبار در خصوص جرائم مشهود و غیرمشهود، تردد افراد ناشناس و معتاد در محل و ایجاد خانه های تیمی را با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در میان گذاشته و از این طریق پلیس و واحدهای قضایی را در خدمات رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر