کد خبر: 1007226
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
رئیس باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی گفت: آیاندا پاتوسی از سه کشور ایران، امارات و کره جنوبی پیشنهاد دارد و منتظرم ببینم کدام پیشنهاد جذابتر است!
سرویس ورزشی جوان آنلاین: «جان کمیتس» رئیس باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی آخرین وضعیت آیاندا پاتوسی را تشریح کرد؛ بازیکن آفریقایی که به صورت قرضی از کیپ تاون در فولاد خوزستان بازی می‌کرد و ظاهرا قرار نیست بدون امضای قرارداد جدید به ایران بازگردد.

کمیتیس گفت: پاتوسی بازیکن ما است. ما با این بازیکن برای چند سال دیگر قرارداد داریم، اما او قطعاً به خاورمیانه بازخواهد گشت. تقاضا‌های زیادی برای پاتوسی وجود دارد. به خوبی از این بازیکن مراقبت می‌کنیم و او احتمالاً ظرف دو هفته آینده اینجا را ترک می‌کند.

رئیس باشگاه کیپ تاون تاکید کرد: پاتوسی در حال حاضر در آفریقای جنوبی است و قصد دارد با ما تمرین کند. او تست کرونا را انجام داده است؛ مثل هرکس دیگر. ما منتظر مجوز بازگشت به تمرینات هستیم.

کمیتس خاطرنشان کرد: از سه کشور خواهان جذب پاتوسی هستند. ایران، امارات و کره جنوبی. منتظرم تا ببینم کدام پیشنهاد برای او جذابتر خواهد بود.

وی درباره دلایل انتقال قرضی پاتوسی به تیم‌های دیگر خارجی تصریح کرد: پاتوسی از این شرایط خیلی خوشحال است. همچنین ما هم توانایی رقابت برای پرداخت پول این بازیکن را نداریم. او پول مضحکی به دست می‌آورد که برایش خوب است.

رئیس باشگاه کیپ تاون با بیان اینکه سه سال دیگر از قرارداد پاتوسی با این باشگاه باقی مانده است، اظهار کرد: دوست داریم برای پاتوسی یک قرارداد دائمی انجام بدهیم، ولی منتظر یک قرارداد درست و خوب می‌مانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه «کیک‌آف» که این گفتگو را با مالک باشگاه کیپ تاون انجام داده، اعلام کرد باشگاه فولاد خوزستان ایران امیدوار به جذب دائمی پاتوسی است.

با این حال با اظهارات رئیس باشگاه کیپ تاون بعید است پاتوسی بدون امضای قرارداد جدید برای بازی در فولاد خوزستان به ایران بازگردد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار