کد خبر: 1006307
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
مدیرکل امور اجرائی کمیسیون‌های ماده صد خبر داد:
مدیرکل امور اجرائی کمیسیون‌های ماده صد از آغاز فرآیند بازنگری و اصلاح فرم‌های خلاف ساختمانی به منظور ارتقاء کیفی و تطبیق این فرم‌ها خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، امیر مغانلو مدیرکل امور اجرائی کمیسیون‌های ماده صد با اشاره بر اینکه تنها مرجع قانونی رسیدگی به تخلفات ساختمانی در شهرداری، کمیسیون‌های ماده صد است، گفت: یکی از مهمترین وظایف مناطق ۲۲ گانه در شهرداری تهران نظارت، کنترل ساخت و ساز‌های شهری و جلوگیری از تخلفات ساختمانی است؛ بدین منظور با توجه به ابلاغ طرح تفصیلی و تعاریف زیر پهنه‌ها و تنوع تخلفات ساختمانی، شفاف سازی فرم‌های خلاف ساختمانی امری بدیهی و ضروی می‌باشد.
وی گفت: با شفاف سازی و ارتقاء کیفی فرم‌های خلاف ساختمانی علاوه بر ایجاد وحدت رویه، زمینه رضایت هرچه بیشتر شهر و شهروندان فراهم شده و حقوق شهرداری نیز رعایت می‌شود.
مغانلو افزود: با توجه به اهمیت موضوع با تشکیل کارگروهی درصدد اصلاح و بازنگری فرم‌های خلاف ساختمانی هستیم و سعی داریم با برگزاری جلسات مستمر این مهم را به نتیجه برسانیم.
مدیر کل ماده صد بیان کرد: مسئولیت تهیه، تنظیم و انعکاس تخلفات ساختمانی به عهده مناطق ۲۲ گانه سپرده شده و اصلاح مناسب و تکمیل گزارشات تنظیمی برای تشریح وضعیت خلاف می‌تواند در تصمیم گیری و صدور آراء قانونی نقش بسزایی داشته باشد؛ همچنین سعی داریم با استفاده از نظرات همکاران این مجموعه، ادارات کل معاونت شهرسازی و معماری، کارشناسان مناطق ۲۲ گانه، کارشناسان رسمی دادگستری و صاحب نظران حوزه شهرسازی، اصلاح کمی و کیفی فرم‌های مربوطه به بهترین شکل ممکن به ثمر برسد.
مغانلو در پایان گفت: درکنار اصلاح و بازنگری فرم‌های خلاف ساختمانی بروزرسانی سامانه‌های موجود و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نرم افزاری نیز مدنظر می‌باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار