کد خبر: 1006141
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط واحد های آموزشی و دانش آموزان خبر داد.
بهاره عشقی صابر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات  نهایی پایه دوازدهم در سخنانی اظهار کرد: امسال امتحانات نهایی متفاوت‌‌تر از سال‌های  گذشته در پی شیوع ویروس کرونا با رعایت خوب پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مسئولین مدارس و  دانش آموزان در حال برگزاری است  .

وی در ادامه بیان کرد: همه واحد های آموزشی حداکثر مراقبت را به ‌عمل می آورند و از تراکم و اجتماع دانش‌آموزان جلوگیری کرده و فرصتی فراهم خواهند کرد که دانش‌آموزان بتوانند با آرامش در آزمون شرکت کنند.

بنار افزود: برای برگزاری امتحانات سال دوازدهم به صورت دقیق ضدعفونی روزانه  قبل و بعد از هر جلسه امتحانی انجام می‌گیرد و در حوزه های امتحانی از دستگاه تب سنج حرارتی و اکسی متر (دستگاه اندازه گیری اکسیژن خون) استفاده شده و توزیع ماسک توسط مسئولین مدارس انجام می پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ضمن تقدیر از همکاران فرهنگی،عوامل اجرایی و اولیای دانش آموزان تصریح کرد: امیدواریم با رعایت حداکثر مراقبت‌های بهداشتی  و اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همکاری همه عزیزان، امتحانات پایه دوازدهم به خوبی برگزار شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر