کد خبر: 1006129
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰۰ میلیارد اعتبار برای اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه اختصاص یافته است تا به موقع شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدباقر نوبخت در سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به صورت متوالی از عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل بازدید می‌کنیم در حال حاضر این پروژه عظیم در حوزه ریلی کشور به خوبی اجرا می‌شود.

وی پروژه راه آهن اردبیل‌-میانه را بی‌نظیرترین پروژه عمرانی سطح کشور دانست و افزود: پروژه عظیم راه‌آهن اردبیل-میانه یکی از عظیم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی حوزه ریلی و جاده‌ای سطح کشور محسوب می‌شود به‌طوری که ابنیه و تاسیسات حساس و مهمی دارد.

نوبخت با بیان اینکه این پروژه ریلی دارای بلندترین پل است تصریح کرد: پروژه بزرگ راه‌آهن اردبیل میانه دارای بلندترین پل ریلی کشور به طول 24 کیلومتر است به همین جهت برای مجموعه دولت نیز بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل میانه خبر داد و بیان کرد در سال‌های اخیر شاهد سرعت گرفتن عملیات اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل به میانه هستیم و تاکنون بیش از 1400 میلیارد اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است تا به موقع شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ باشیم.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم برای این پروژه‌های ریلی اظهار کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته طبق زمانبندی حداقل یک هزار میلیارد تومان سرمایه برای این پروژه اختصاص خواهیم داد که با لطف خداوند این افتخار بزرگ بهره‌برداری از این پروژه برای دولت خدمتگزار دوازدهم فراهم شود.

نوبخت با تاکید بر عهد دولت با مردم اردبیل گفت: قولی که دولت به مردم اردبیل داده است به آن وفادار خواهد بود و راه‌آهن اردبیل از لحاظ تامین اعتبار مشکلی نخواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر