کد خبر: 1006058
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
مدیر شرکت خودروسازی که هفت‌سال قبل در درگیری همسر دومش را به قتل رسانده‌بود در زندان رجایی‌شهر کرج قصاص شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: صبح ۱۱‌خرداد‌سال‌۹۲ به مأموران پلیس تهران خبر رسید، زن جوانی در خانه‌اش حوالی خیابان سبلان به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته است.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به محل حادثه رفتند و در آنجا با جسد زن ۳۰‌ساله‌ای به نام شهین روبه‌رو شدند که جلوی آشپزخانه‌اش فوت کرده‌بود.

بررسی‌های مأموران پلیس حکایت از آن داشت دقایقی قبل مردی به نام شاهرخ با اورژانس تماس می‌گیرد و برای نجات جان همسرش درخواست کمک می‌کند، اما وقتی عوامل اورژانس به محل حادثه می‌رسند اعلام می‌کنند همسر او فوت کرده‌است.

مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند شاهرخ، مدیر یکی از شرکت‌های خودروسازی است و شهین هم همسر دوم او بوده‌است.

تیم پزشکی قانونی در محل حادثه در تن‌پیمایی از زن فوت شده کبودی‌هایی در اطراف گردن، بینی و صورت وی مشاهده کردند که حکایت از این داشت وی بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

بنابراین مأموران پلیس در نخستین گام از شوهر وی که موضوع را به اورژانس خبر داده بود تحقیق کردند. وی در ادعایی گفت: همسرم مهماندار هواپیما بود و هر روز صبح از خواب بیدار می‌شد و به محل کارش می‌رفت. ساعتی قبل وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم در خانه باز است. فکر کردم او از خانه بیرون رفته و در خانه را فراموش کرده ببندد، اما کمی آن‌طرفتر جلوی آشپزخانه با جسد همسرم روبه‌رو شدم و از اورژانس درخواست کمک کردم.

تأیید قتل مهماندار هواپیما

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه پزشکی قانونی اعلام کرد شهین بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده‌است. از سوی دیگر مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند، شاهرخ و شهین از همان ابتدای ازدواج با هم اختلاف داشته و بار‌ها با هم درگیری داشته‌اند. بدین ترتیب مأموران پلیس، شاهرخ را به عنوان مظنون به قتل همسرش بازداشت کردند و مورد بازجویی قرار دادند. متهم در بازجویی‌ها قتل همسرش را انکار کرد و مدعی شد که روز حادثه در خانه‌اش باز بوده و احتمال می‌دهد فرد یا افراد ناشناسی نیمه‌شب وارد خانه‌اش شده‌اند و همسرش را به قتل رسانده‌اند.

در حالی که متهم قتل همسرش را انکار می‌کرد و مدعی بود شهین از سوی فرد ناشناسی به قتل رسیده‌است، تحقیقات مأموران پلیس نشان داد شاهرخ چند سال قبل هم قصد داشته همسر اولش را به قتل برساند و به همین سبب همسر اولش از او جدا شده است. همسر اول متهم در تحقیقات پلیسی گفت: شاهرخ فرد دو شخصیتی است به طوریکه بر خلاف ظاهر آرامش، گاهی آنقدر عصبانی می‌شود که دست به رفتار‌های خطرناک می‌زند. در طول زندگی مشترکمان او چند باری قصد داشت مرا خفه کند که به همین خاطر با اینکه فرزند پسری داشتیم سال‌۷۹ از او جدا شدم. او سال‌۸۴ با دوست صمیمی‌ام شهین ازدواج کرد که بعد هم فهمیدم با هم اختلاف دارند و الان هم یقین دارم، او شهین را به قتل رسانده است.

متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه‌۸۴ دادگاه کیفری استان تهران از سوی هیئت قضایی محاکمه شد. در جلسه دادگاه اولیای‌دم برای دامادشان درخواست قصاص دادند و هیئت قضایی هم با توجه به مدارک و شواهد موجود در پرونده شاهرخ را به قصاص محکوم کرد.

رأی دادگاه پس از تأیید در شعبه‌۲۸ دیوان عالی کشور برای سیر مراحل قانونی اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده‌شد تا اینکه چند روز قبل متهم در زندان رجایی‌شهر با چوبه‌دار قصاص شد. بدین ترتیب پرونده قتل مهماندار هواپیما پس از هفت‌سال برای همیشه بسته شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار