کد خبر: 1005950
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
رییـس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و عضو مؤسس و هیئت امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر مرحوم رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین موجب تأسف گردید. ایشان علاوه بر نقش‌آفرینی برای حمایت از مسئله فلسطین و اتحاد میان گروه‌های مقاومت، از چهره‌های مبارز جنبش جهاد اسلامی فلسطین بود که عمری را در راه خدا و مبارزه و جهاد برای رهاسازی قبله اول مسلمانان از دست دژخیمان صهیونیست سپری کرد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به ملت غیور فلسطین و همرزمان ایشان در گروه‌های مقاومت، برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

رمضان عبدالله شلح پس از ترور فتحی شقاقی بنیان‌گذار جنبش جهاد اسلامی، از سال ۱۹۹۵ تا سال ۲۰۱۸ که به یک بیماری مزمن مبتلا شد، دبیرکل این جنبش بود و پس از آن زیاد النخاله جانشین وی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار