کد خبر: 1005917
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجا:
سردار فدایی پس از بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه در جلسهای با حضور جمعی از معاونان و مدیران این شرکت گفت: خداوند را شاکریم که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، چنین کارخانهای در کشور بنا نهاده شده است. همچنین خرسندیم که مدیران و کارکنان پاک این شرکت مایۀ سربلندی نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،فرمانده آموزشگاه علمی و تخصصی شهید بهشتی ناجااز سلامتی و امنیت بهعنوان دو نعمت باارزش که مورد تأکید خداوند مهربان قرار گرفته، یاد و اضافه کرد: بدون شک نیروی انتظامی تمامی توان خود را برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و ایجاد زمینۀ مناسب برای کار و فعالیتهای اقتصادی به کار خواهد بست تا کارکنان این کارخانۀ بزرگ بتوانند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اهمیت کار و تولید در رونق اقتصادی کشور اظهار داشت: برای دستیابی به بهترین شرایط فعالیت اقتصادی، داشتن نظم و امنیت از مهمترین مؤلفههاست که خوشبختانه در نتیجۀ تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و فولاد مبارکه چنین فضایی مهیا شده است.

ایجاد ارزش مشترک برای جامعه و خدمت به هممیهنان، محصول مشترک همکاری بین نیروی انتظامی و فولاد مبارکه

به گزارش خبرنگار فولاد، در این جلسه ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه  ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: نیروی انتظامی همواره در برقراری نظم و ایجاد فضایی امن برای کار و فعالیت اقتصادی نقشآفرینی کرده و فولاد مبارکه بهخوبی قدردان این زحمات است.

وی با بیان اهمیت آشنایی دستگاهها و بخشهای مختلف با عملکرد فولاد مبارکه و نقش آن در اقتصاد کشور گفت: اگر همۀ مسئولین با عملکرد کارخانههایی نظیر فولاد مبارکه آشنایی بیشتری داشته باشند، بهیقین نتایج بهتری به بار خواهد نشست؛ چراکه امروز فولاد مبارکه بهعنوان یک سرمایۀ ملی، زنجیرۀ تولید از سنگ تا رنگ را بهطور کامل در خود دارد و در اقصی نقاط ایران اسلامی منشأ اثر است.

ترابی تصریح کرد: امروز شاهد این هستیم که فولاد مبارکه در راستای ایفای نقش در زمینۀ مسئولیتهای اجتماعی خود نیز همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارد؛ همچنانکه نیروی انتظامی وقتی دشمن قصد به مخاطره انداختن فعالیتهای اقتصادی و کار و تولید را داشته، بهخوبی از استمرار تولید حمایت کرده است.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش پایانی سخنان خود خلق ارزش مشترک برای جامعه و خدمت به هممیهنان را محصول مشترک همکاری بین نیروی انتظامی و فولاد مبارکه دانست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار