کد خبر: 1005322
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
رییس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:
حسینی عشرت اباد بیان کرد: با ارتقای این سامانه از این پس کار پاسخگویی به پرسشهای رانندگان و مسافران جاده‌ای در مورد وضعیت راه‌های خراسان رضوی به طور کامل با مرکزیت مشهد انجام می‌شود.

ابوالفضل حسینی عشرت‌آبادبیان کرد: خراسان رضوی پنجمین استان کشور پس از تهران، البرز، مازندران و گیلان است که سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری آن از خرداد ماه جاری ارتقا یافته و با مرکزیت مشهد خدمات مربوطه را در سطح استان ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: با افزودن هشت خط، ظرفیت پاسخگویی مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی معادل ۲۴۰ خط تلفن افزایش یافته است بر این اساس هم‌اینک چهار اپراتور در ساعات اداری و دو نفر نیز در ساعات غیراداری در طول ۲۴ ساعت شبانه با استقرار در مرکز ۱۴۱ این استان پاسخگوی رانندگان و کاربران اطلاعات راهها هستند.

وی ادامه داد: هموطنان متقاضی دریافت اطلاعات وضعیت راههای خراسان رضوی در پی ارتقای صورت گرفته از این پس می‌توانند در ارتباط مستقیم با سامانه ۱۴۱ مستقر در مشهد پاسخ پرسشهای خود را دریافت کرده و یا مشکلات و نظراتشان را در حوزه‌ راهداری، حمل و نقل بار و مسافر گزارش کنند.

حسینی افزود : هموطنان علاوه بر این موارد می‌توانند با نصب برنامه کاربردی بر روی تلفن همراه خود از آخرین وضعیت جاده و اخبار مرکز مدیریت راههای خراسان رضوی مطلع شده و گزارش وضعیت ترافیکی و آب و هوایی مسیرهای مواصلاتی استان و کشور را دریافت کنند.

حسینی گزارش نواقص راه و مشکلات حمل و نقل بار و مسافر با کد پیگیری، امکان مشاهده اطلاعات سرعت در جاده، انسداد راهها، محل استقرار پمپ بنزین، پایگاههای فنی امداد خودرو و مشاهده آخرین تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارت تصویری را از دیگر قابلیتهای برنامه کاربردی یا "اپلیکیشن ۱۴۱" برای تلفنهای همراه برشمرد.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن جاده بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار