کد خبر: 1005282
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
شهردار اصفهان:
دکترقدرت اله نوروزی از آغاز فعالیت دوباره متروی اصفهان از روز سه شنبه هفته جاری (13 خرداد) خبر داد و گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک برای مسافران الزامی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، شهردار اصفهان اظهار کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، متروی اصفهان فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد. 

وی ادامه داد: در همین راستا در هفته گذشته جلسات مختلفی در شورای ترافیک و همچنین در سطح مدیران شهری برگزار و ابعاد مختلف بازگشایی مترو مورد بررسی قرار گرفت تا این اتفاق با درنظر گرفتن ابعاد مختلف به ویژه موارد مربوط به سلامت مردم، انجام شود. 

شهردار اصفهان افزود: در همین راستا، مترو اصفهان در راستای رفاه و سهولت شهروندان از صبح سه شنبه سیزدهم خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله الزام استفاده از ماسک از سوی مسافران مترو، کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه جابجایی شهروندان از طریق مترو از ساعت 6:15 صبح تا 21:30 است، اظهار کرد: سرفاصله زمانی فعلا 15 دقیقه خواهد بود و در صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و افزایش تقاضا، این فاصله در روزهای بعد به همان 11 دقیقه باز خواهد گشت.  

نوروزی اضافه کرد: از مدت ها پیش مقدمات اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو شامل برچسب گذاری ها و ... انجام شده بود اما بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا فعالیت متروی اصفهان متوقف بود که اکنون بنا بر تصمیم اتخاذ شده، مترو دوباره برای خدمت رسانی شهروندان فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر