کد خبر: 1005038
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
عضو تیم ملی قایقرانی معلولان در اقدامی ارزشمند مدال طلای قهرمانی آسیا خود را به خانواده پرستار شهید که در خط مقدم مبارزه با کرونا در هرمزگان جان خود را از دست داد، اهدا کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: اسلام جاهدی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: خبر فوت اولین شهید مدافع سلامت در استان هرمزگان برای من بسیار تلخ بود و از لحظه‌ای که این خبر را شنیدم تصمیم گرفتم به نوعی به این شهید بزرگوار ادای دین کنم.

وی گفت: کسب مدال توسط هر ورزشکار مملو از تلاش‌های شبانه روزی، تمرینات در سرما و گرما، دوری از خانواده و هزاران مساله دیگر است، اما اقدامی که افرادی مانند شهید آرزو باهو انجام می‌دهند آن قدر ارزشمند و غیر قابل وصف است که مدال فردی مانند من در برابر آن هیچ است. اگر من در سال ۲۰۱۸ ازبکستان در رشته پاراکانو قهرمان آسیا شدم، شهید باهو با این فداکاری مدال قهرمانی دنیا را بر گردن آویخت.

عضو تیم ملی پاراکانو تصریح کرد: پرستار شهید آرزو باهو از نیرو‌های متعهد کادر درمانی هرمزگان بود که عملکرد او در این استان همیشه مورد توجه قرار داشت و برای چندین دوره به عنوان پرستار نمونه انتخاب شده بود. وی در ایام همه‌گیری ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشت و تا زمانی که توان داشت به بیماران خدمت کرد و متاسفانه در همین راه جان خود را نیز فدا کرد. اهدای مدال طلای آسیا به خانواده این پرستار نیز تنها بهانه‌ای بود برای تشکر و قدردانی از زحمات این پرستار فداکار که جان خود را برای خدمتگزاری به مردم کشورش از دست داد، من این مدال را متعلق به او می‌دانم نه خودم.

جاهدی در پایان گفت: ما ورزشکاران در راه کسب مدال و افتخار آفرینی ممکن است دچار آسیب شویم، اما امید داریم که بهبود پیدا می‌کنیم و دوباره به زندگی عادی بازمی‌گردیم، اما کادر درمان با علم به این موضوع که ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهند به بیماران خدمت می‌کنند و همین مساله ارزش کار آن‌ها را غیر قابل وصف می‌کند. مقام او بالاتر از مقام من است و تصور می‌کنم با این کار، این مدال به صاحب اصلی خود برگردانده شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار