کد خبر: 1004855
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
اصفهانی‌ها در پرداخت ذکات رکود شکستند؛
کریم زارع گفت: زکات فطره جمع آوری شده استان اصفهان بر اساس گزارشاتی که تا کنون به دبیرخانه این شورا رسیده، مبلغ ۷ میلیارد تومان است.

    به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، به نقل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، ، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان اصفهان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر شورای زکات استان اصفهان بابیان اینکه جمع آوری زکات فطره آن دسته از همشهریانی که به هر دلیل موفق به پرداخت آن در روز عید فطر نشده اند کماکان امکانپذیر است، گفت: این دسته از همشهریان علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان می توانند با استفاده از کد دستوری #5*031*8877* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ (ویژه وجوه زکات عام) برای پرداخت فطریه خود اقدام کنند.

    زارع با یادآوری اینکه جمع آوری فطریه و برپا کردن پایگاه در روز عید فطر با مجوز شورای زکات استان امکانپذیر بود، خاطرنشان ساخت: نهادهای حمایتی، سازمان ها، موسسات خیریه و تشکل های مردم نهادی که از این شورا مجوز اخذ کرده و مبادرت به جمع آوری فطریه و سایر وجوهات شرعی مربوطه در روز عید فطر کرده اند باید گزارش مبالغ جمع آوری شده و نحوه هزینه کرد آن را به دبیرخانه این شورا ارسال کنند.

    وی با بیان اینکه بیش از 3000 پایگاه بر اساس مجوز شورای زکات استان در عید فطر امسال فعال بود، گفت: میزان زکات فطره و سایر وجوهات جمع آوری شده رمضان امسال بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دبیرخانه این شورا ارسال شده بالغ بر 7 میلیارد تومان است.

    زارع ادامه داد: گردآوری گزارشات مربوط به جمع آوری و هزینه کرد وجوهات این پایگاه ها اندکی زمانبر است و به طور قطع میزان زکات فطریه جمع آوری شده عدد بزرگتری خواهد بود.

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر