کد خبر: 1004648
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
مردی در اقدامی جنون آمیز دختر ۱۳‌ساله‌اش را به طرز دلخراشی به قتل رساند و خودش را به مأموران پلیس معرفی کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: عصر روز پنج‌شنبه اول خردادماه بود که مأموران پلیس شهرستان تالش استان گیلان از قتل دختر ۱۳‌ساله‌ای با خبر و راهی محل شدند. مأموران پلیس در محل حادثه در روستای سفید سنگان لمیر از بخش حویق با جسد غرق به خون دختر نوجوانی به نام رومینا روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت به دست پدرش به قتل رسیده است.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران پلیس در محل حادثه متهم را که مرد ۳۷‌ساله‌ای است، بازداشت کردند و به اداره پلیس انتقال دادند. متهم در بازجویی‌ها به قتل دخترش اعتراف کرد.

بررسی‌های و تحقیقات محلی نشان داد چند روز قبل مقتول همراه پسر مورد علاقه‌اش از خانه فرار می‌کند که پس از مراجعه به خانه به دست پدرش به قتل می‌رسد. همچنین به گفته اهالی محل، متهم پس از قتل دختر نوجوانش در حالی که داس خونینی در دست داشته از منزل خارج شده و به قتل دخترش اعتراف کرده است.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره قتل دختر ۱۳‌ساله تالشی توسط پدرش گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها علت وقوع قتل را اختلافات خانوادگی، فرار دخترش از خانه به خاطر ازدواج با یک مرد ۳۰‌ساله و اختلاف سنی زیاد آن‌ها عنوان کرد.

تحقیقات از متهم از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار