کد خبر: 1004593
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
تاریخ نهایی بازی‌های داخل سالن آسیا اعلام شد و این رقابت‌ها دو ماه قبل از المپیک توکیو برگزار می‌شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: شورای المپیک آسیا (OCA) تاریخ‌ها و ورزش‌های مربوط به ششمین دوره بازی‌های داخلی و هنر‌های رزمی آسیا (AIMAG) در تایلند را اعلام کرد.

تک بال یکی از دو ورزش نمایشی در بازی‌های بانکوک و پاتایا خواهد بود. همچنین ۲۸ ورزش مدال آور نیز برای این بازی‌ها برنامه ریزی شده است که بین ۲۱ تا ۳۰ می۲۰۲۱ (۳۱اردیبهشت تا ۹ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

این یک گام دیگر برای تک بال است که در این دوره از مسابقات باشد.

تک بال قبلاً بخشی از بازی‌های ساحلی آفریقا ۲۰۱۹ بوده و در ماه دسامبر بخشی از بازی‌های ۲۰۲۰ ساحل آسیا در شهر چینی سانا نیز خواهد بود.

تایلند پیش از آنکه میزبان بازی‌های جداگانه هنر‌های رزمی آسیا در سال ۲۰۰۹ باشد، سال ۲۰۰۵ بازی‌های سرپوشیده آسیا را در سال ۲۰۰۵ در بانکوک میزبانی کرده بود. از سال ۲۰۱۳ به بعد، این دو رویداد با نسخه سال آینده ادغام شدند که سومین عنوان تحت نام بازی‌های داخلی و هنر‌های رزمی آسیا است.

حسین المسلم، مدیرکل OCA، ابراز خوشحالی کرد که جزئیات بازی‌ها می‌تواند به سرعت نهایی شود. در همین رابطه وی گفت: "ما خوشحالیم که تاریخ‌ها را با کمیته محلی سازمان و NOCT پس از امضای قرارداد شهر میزبان، خیلی سریع تأیید کنیم. ما قدردانی می‌کنیم که سال ۲۰۲۱ به دلیل تاریخ‌های جدید بازی‌های المپیک و پارالمپیک در توکیو یک سال شلوغ است، اما ما موفق شده ایم در هفته آخر ماه مه که هنوز دو ماه از المپیک باقی مانده است یک فاصله زمانی برای این رویداد پیدا کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار