کد خبر: 1004485
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: وقتی رئیس مجلس با اکثریت قاطع آراء به ریاست برسد با پشتوانه رایی که دارد قوی‌تر عمل خواهد کرد.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: رئیس مجلس آینده باید فردی دارای سابقه کاری شفاف و از هرگونه شائبه بری باشد.

وی افزود: رئیس مجلس یازدهم باید مجلس را بشناسد و لازم است برای این منظور یکی دو دوره سابقه نمایندگی را در کارنامه خود داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: علاوه بر این رئیس مجلس آینده باید فردی دارای سابقه مدیریت اجرایی در سطح کلان باشد و از سوی دیگر باید از پختگی لازم برای مواجهه با مشکلات بهره‌مند باشد.

سالک خاطرنشان کرد: رئیس مجلس یازدهم باید فردی باشد که اولویت‌های کشور را بشناسد و دولت را برای ارائه لایحه در این مسیر ترغیب کند و طرح‌هایی را در مجلس توسط نمایندگان در همین راستا به تصویب برساند.

وی افزود: رئیس مجلس یازدهم باید بعد نظارتی مجلس را تقویت کند که البته این کار تنها با تحقیق و تفحص و امثال آن امکان پذیر نیست بلکه باید نظارت جنبه پیشگیرانه هم داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان گفت: نمایندگان انقلابی در مجلس یازدهم باید به دور از باند و گروه و انگیزه‌های گروهی، باندی و حزبی و به دور از فشارها، فردی شایسته را با اکثریت قاطع آراء با ریاست مجلس یازدهم بگمارند چرا که وقتی رئیس با اکثریت قاطع آرا به ریاست برسد با پشتوانه رایی که دارد قوی‌تر عمل خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار