کد خبر: 1004191
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
طوفان توئیتر به یاد حاج قاسم سلیمانی در آستانه روز قدس
کاربران شبکه‌های اجتماعی خون حاج قاسم را ضامن آزادسازی قدس شریف می‌دانند و با او عهد می‌بندند که راهش را ادامه خواهند داد.
جوان آنلاین: در آستانه روز قدس کاربران شبکه توئیتر، به یاد حاج قاسم سلیمانی طوفانی توئیتری را با هشتگ #شهید-القدس به راه انداختند. آن‌ها خون حاج قاسم را ضامن آزادسازی قدس شریف می‌دانند و با او عهد می‌بندند که راهش را ادامه خواهند داد. این حرکت محدود به زبان فارسی نبود و کاربران با زبان‌های عربی و انگلیسی نیز توئیت‌هایی را نوشتند. این حرکت رسانه‌ای با نصب پلاکاردی از عکس‌های امام خمینی (ره)، شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و رهبر انقلاب در بغداد همزمان شد که زیر آن نوشته شده بود: «به زودی در صحن قدس نماز خواهیم خواند.»

علی تاجران:
حاجی جان! خیلی دوست داشتیم تا همراه تو قدس را فتح کنیم، اما خون تو این‌بار در رگ‌های شاگردانت جاری شده و همراه با یاد و نام تو قدس را فتح خواهیم کرد.

کاربری با نام «حاج حیدر»:
حضور سردار قاسم سلیمانی ضامن امنیت منطقه بود و خون شهید قاسم سلیمانی ضامن فتح بیت‌المقدس؛ ان‌شاءالله.

سیدپویان حسین‌پور:
من بر این باورم که خون حاج قاسم سلیمانی شتاب‌دهنده قوی برای تحقق این کلام آرمانی حضرت روح‌الله (ره) خواهد بود که زمانی فرمود: «ما درصدد خشکانیدن ریشه‌هاى فاسد صهیونیسم، سرمایه‌دارى و کمونیسم در جهان هستیم.»

سیمه جعفریان:
دلم می‌خواهد سالگردت نیامده توئیت بزنم: «قاسم نبودی ببینی، قدس آزاد گشته».

کاربری با نام «اخراجی»:
تروریسم دولتی امریکا و صهیونیسم با ترور سردار شهید سلیمانی، تاوان سختی را متحمل خواهد شد که نهایت آن به خروج نظامیان تروریست امریکا از منطقه و آزادی قدس شریف و سرزمین تاریخی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها منجر خواهد شد.

ایمان آهنگر:
کمترین خونب‌های تو و مظلومان دنیا، آزادی قدس شریف است. صبر می‌خواهد ولی دیر نخواهد شد، آن روز را خواهیم دید! سنصلی فی القدس معا.

عاطفه خادمی:
طنین فریاد القدس لنا پشتوانه‌ای به عظمت خون شهید القدس دارد و جبهه باطل وحشت زده است که تا نابودی فاصله‌ای نیست.

سیدسجاد حسینی:
منش حاج قاسم عزیز یک مکتب است که سرمنزل مقصود آن، فتح قدس می‌باشد.

کمیل:
احمق‌ها فکر می‌کردند با کشتن حاج قاسم عمر جنایت‌شان بلندتر می‌شود. یزید هم فکر می‌کرد وقتی امام حسین (ع) را از میان بردارد زندگی راحتی خواهد داشت. شهادت حاج قاسم ما را برای آزادی قدس مصمم‌تر کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار