کد خبر: 1003313
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهرخبرداد:
حسینعلی بنار در دومین جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه گفت: از جمله اقدامات شورای انجمن و اولیای منطقه،برگزاری مسابقه مجازی تحت عنوان"نامه حکیمانه به فرزندم" با محوریت نهج البلاغه در پیام رسان شاد بود.
بهاره عشقی صابر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در سخنانی به تشریح فعالیت های شورای انجمن اولیا و مربیان در ایام تعطیلی مدارس پرداخت و اظهار داشت: شورای انجمن اولیا و مربیان همراه با کادر آموزشی شهرستان در راستای خدمت موثر به دانش آموزان و اولیای گرامی مشغول انجام وظیفه است.

او در ادامه تصریح کرد: در اوایل اسفندماه سال قبل و با پیدایش ویروس کرونا، بازدید میدانی توسط اعضای شورای معاونین، کارشناسان بهداشت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان منطقه در قالب تیم های ارزیابی از وضعیت بهداشت مدارس به عمل آمده و اقدام به توزیع موادضدعفونی کننده گردید.

وی افزود: با اعلام تعطیلی مدارس توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و ایجاد شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، نظر سنجی در فضای مجازی از وضعیت حضور اولیای گرامی و میزان رضایتمندی و مشکلات موجود در خصوص این برنامه صورت پذیرفت.

بنار ادامه داد:از جمله اقدامات شورای انجمن و اولیای منطقه،برگزاری مسابقه مجازی تحت عنوان"نامه حکیمانه به فرزندم" با محوریت نهج البلاغه و تهیه و توزیع پیام های مشاوره ای توسط مدرسین آموزش خانواده در پیام رسان شاد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر سپس گفت: طرح رزمایش کمک‌های مومنانه درمدارس آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر اجرا شد.

وی در این رابطه اظهار کرد: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کمک به نیازمندان در قالب کمک های مومنانه، فرهنگیان  مدیریت آموزش و پرورش به این پیام لبیک گفته و اقلام تهیه شده در مدارس را پس از شناسایی افراد نیازمند در اختیار این عزیزان قرار دادند.

بنار با تقدیر از همکاران فرهنگی در جهت این اقدام خداپسندانه ، بیان کرد: خانواده بزرگ فرهنگیان در اسلامشهر و نقاط مختلف کشور همچون گذشته در کنار آحاد مردم از این آزمون سربلند بیرون آمدند و با یاری خداوند متعال کرونا را شکست می دهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کتایون عیسوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
من بااین موضوع که فرزندم به حاطره امتحان تا مدرسه نیاد خیلی موافقم چون این طوری به فرزندم آسیب نمی رسد
مادر دو دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
کاش سال آینده هم از همان ابتدا آموزش مجازی باشد که هم در ضدعفونی مدارس و ... صرفه جویی شود هم سلامت کادر فرهنگی و دانش آموزان تامین شود ، یا حداقل مدارس روز زوج و فرد بشود با تعداد کم دانش آموز و کاهش ساعت حضور در مدرسه ......
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر