کد خبر: 1002856
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: روستاهایی که ساکنان آن به ۱۰ خانوار برسد از سال آینده امکان برق‌رسانی در این روستاها فراهم خواهد شد.

حسن بگلو با تاکید بر روند اجرای طرح برق رسانی در روستا های فصلی استان، اظهار داشت: آن دسته از روستاهایی که ساکنان آن به ۱۰ خانوار برسد از سال آینده امکان برق‌رسانی در این روستاها فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید براینکه، بیش از ۲۳ خدمت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در بستر وب ارائه می شود، افزود: ۴۷۸ نفر از همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در قالب ۲۰۸ اکیپ به ‌صورت شبانه روز در ایام نوروز امسال مشغول خدمات رسانی به مردم استان بودند.

پیگیری برق رسانی به 5 روستای زیر 10 خانوار

فرماندار چالدران ضمن قدردانی از عملکرد اداره شرکت برق استان و اداره شهرستان در خصوص برق رسانی به روستاها و پاسگاه‌های مرزی شهرستان بر موضوع برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار شهرستان در سال‌ جاری تاکید کرد و گفت: امسال برق رسانی تعداد ۵ روستای زیر ۱۰ خانوار این شهرستان در دست پیگیری و اجرا است.

محمدزاده بر تقویت روشنایی معابر شهری و جابجایی تیرهای برق در محدوده برخی از روستاها همچنین جابجایی پست توزیع برق در محدوده بلوار سردار سپهبد سلیمانی تاکید کرد و افزود: با اجرای این طرح‌ها می ‌توان جلوه زیبایی به شهرستان بخشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر