کد خبر: 1002528
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
فرمانده سپاه مراغه گفت: تاکنون حدود ۱۵ هزار بسته معیشتی از سوی گروه‌های جهادی و بسیجیان در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی  در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از اقشار نیازمند نیز، روزانه بیش از یک هزار بسته غذای گرم از سوی قرارگاه جهادی شهید دهقان، پایگاه های بسیج و مشارکت خیران تهیه و توزیع می شود.
وی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان ادامه داد: در این حرکت که با مشارکت آحاد خیران و بسیجیان در بیش از ۱۵۰ پایگاه بسیج برگزار می شود، چهار هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: رزمایش کمک های مومنانه در لبیک به رهنمودهای رهبری در زمینه موسسات و انفاق بوده و اجرای آن نشان داد که بسیج از جنس مردم و کنار مردم است تا بیماری کرونا را ریشه کن کند.

رشیدی گفت: در این طرح که همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، بسته های غذایی با کمک های خیران در پایگاه های بسیج جمع آوری و در محلات محروم توزیع می شود.
وی افزود: همچنین در این طرح، براساس سامانه ویژه ای که ایجاد شده، خانواده های نیازمند شناسایی و با رعایت کرامت انسانی و با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی و بسیج، بسته های حمایتی و معیشتی در بین آنان توزیع می شود.
وی اضافه کرد: این رزمایش فرهنگی و اجتماعی تا پایانماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر