کد خبر: 1002187
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به دنبال آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و همه مردم به‌نحوی درگیر موضوع هستند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند.

افزایش رضایتمندی بیماران از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان‌ها

قاسم میری علی آباد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از روند ارائه خدمات به بیماران در بیمارستان بوعلی زاهدان با اشاره به افزایش شاخص رضایتمندی بیماران از خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستان‌ها، اظهار داشت: همکاران ما در بخش‌های بیمارسـتانی به صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه می‌کنند به طوری که شاخص رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان «بوعلی» مرکز اصلی نگهداری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در زاهدان است، بیان کرد: علاوه بر ارائه خدمات سرپایی در کلینیک‌ها و اورژانس بیمارستان «بوعلی» زاهدان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۵۰۰ نفر بیمار مشکوک بستری خدمات درمانی ارائه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: شرایط به هیچ وجه عادی نیست و همچنان ویروس کرونا در سطح جامعه با سرعت در حال چرخش است که افزایش آمار بیماران سرپایی صحت این امر را نشان می‌دهد و همچنان رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مورد تاکید ما است.

عادی‌سازی کرونا مصداق واقعی بازی با جان مردم است

علی زینی وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با بیان اینکه ظاهراً مجبور هستیم حداقل برای دو سال آینده با کرونا زندگی کنیم، اظهار داشت: عادی‌سازی کرونا اقدامی خطرناک و مصداق واقعی بازی با جان و سلامت مردم است.

وی با تشکر از نقش کم‌نظیر رسانه‌ها در افزایش تاب‌آوری بهداشتی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی، بیان کرد: از فعالان رسانه‌ای می‌خواهم تا ما و مردم را با زندگی بی‌خطر با این ویروس آشنا کنند. ائمه جمعه و جماعات همانگونه که تاکنون با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی حافظ جان و سلامت مردم بوده‌اند به همکاری هوشمندانه خود ادامه بدهند.

زینی وند گفت: اگرچه در برخی از شهرستان‌ها با لحاظ دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه برگزاری نماز‌های جماعت داده شده، اما از متولیان مساجد و مراسم انتظار می‌رود با دوراندیشی و واقع‌بینی به دنبال افزایش تعداد شرکت‌کنندگان و افزایش زمان مراسم نباشند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار