کد خبر: 1001016
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
صورت گرفت؛
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با استناد به فرمایش حجت الاسلام سید سلمان ذاکر، منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای تعلیم بهورز ( پرستار موقت) جهت حمایت از پرستاران درگیر کرونا ویروس، اعلام آمادگی کرد.

محمد سلیم عباسی اظهار داشت: در سال گذشته 24 هزار نفر معادل 4 میلیون و هشتصد هزار نفر ساعت در بخش خصوصی و 25 هزار نفر معادل 3 میلیون و نهصد و پنجاه هزار نفر ساعت در بخش دولتی آموزش دیده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری، کلاس های آموزشی و مهارتی برای حفظ سلامت اراب رجوع تعطیل می باشد ، افزود: برای مقابله با ویروس کوید 19 از اوایل فروردین ماه، 5 مرکز دولتی و 36 آموزشگاه به صورت خودجوش و مشارکتی اقدام به تولید ماسک، گان و تعمیر تخت های بیمارستانی کرده اند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشکر از پیشنهاد منتخب مردم شریف ارومیه در یازدهمین دوره مجلس جهت کمک به کادر بیمارستانی، آمادگی خود را جهت آموزش مهارت های لازم اعلام کرده و اظهار داشت که هماهنگی های لازم جهت اخد مجوز از وزارت بهداشت انجام می شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
2
با احترام کامل ولی این ظلمه بزرگیه به جامعه ی بهداشت .هزاران نفر نیروی بهداشت عمومی که برای این کار چهار سال درس خوندن و آموزش دیدن و الان بیکار هستن پس من و هزاران نفر دیگر برای این کار درس خوندیم و آموزش دیدیم و الان بیکار هستیم تکلیف ما جه میشود صدور مجوز برای این کار ظلم به همه ی کسانی که عمرشونو در دانشکده های بهداشت تلف کردند و درس خوندن که شما برید دوباره کاری بکنید و افراد بدون تخصص و علم و اگاهی راهی کنید که اونا هم بعدا به جمعیت بی کار جامعه اضافه بشن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر