کد خبر: 1000997
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
رئیس امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف آذربایجان‌ غربی اعلام کرد:
رئیس امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف آذربایجان‌ غربی گفت: ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در مسابقات قرآنی ادارات اوقاف و امور خیریه تا ۱۶ خرداد ماه ادامه دارد و نحوه ثبت نام نیز به صورت اینترنتی است.

حافظ ابراهیمی اظهار داشت: امسال مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، به دلیل ارتقا سطح کیفی مسابقات به مرکزیت سه شهرستان استان برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در مسابقات قرآنی ادارات اوقاف و امور خیریه تا ۱۶ خرداد ماه ادامه دارد و نحوه ثبت نام نیز به صورت اینترنتی است.

رئیس امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات از ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه برگزار می شود، تصریح کرد: این مسابقات در ۱۰ رشته حفظ کل، حفظ ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی، تفسیر عمومی قرآن و نیز همسرایی و هم‌خوانی برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: شرکت کنندگان در شمال استان به مرکزیت خوی، متسابقین شهرستان های ماکو، چایپاره، شوط، پلدشت و سلماس به رقابت می پردازند.

براهیمی در ادامه افزود: در مرکز استان نیز به مرکزیت ارومیه، متسابقین اشنویه، نقده، پیرانشهر و مهاباد حضور خواهند داشت.

رئیس امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه مرحله مرحله شهرستانی در جنوب استان نیز به مرکزیت بوکان برگزار می شود گفت:ذر این مرحله متسابقین سردشت، میاندوآب، تکاب و شاهین دژ با هم به رقابت می پردازند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی اکبرزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
باسلام
علی اکبرزاده هستم از شهرستان چایپاره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر