کد خبر: 1000512
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر:
هادی گورابی گفت: حجم کارهای عمرانی شهرداری اسلامشهر، با جذب بیش از ۸۰ درصد اعتبارات پیش‌بینی شده محقق و به مرحله عقد قرارداد رسید.
بهاره عشقی صابر

حجم کارهای عمرانی شهرداری اسلامشهرطبق سرفصلهای بودجه مصوب ۱۳۹۸ ازرشد چشمگیری  نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بوده، به طوری که ۸۰ درصد اعتبارات پیش‌بینی شده محقق و به مرحله عقد قرارداد رسید.

هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری در تشریح کارهای عمرانی انجام شده درسال گذشته گفت: بر اساس متمم بودجه سال ۱۳۹۸ که به تصویب شورای اسلامی شهر رسید،درمجموع 000/000/500/240/1ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی به تفکیک مناطق شش گانه و همچنین پروژه‌های عمرانی فرامنطقه‌ای پیش بینی شده بود که از این اعتبار مبلغ 000/000/250/993ریال یعنی چیزی بالغ بر ۸۰ درصد بودجه عمرانی مصوب ،محقق و منجر به عقد قرارداد و به مرحله عملیات اجرایی رسیده است که نشان دهنده افزایش ۶۰ درصدی قراردادهای منعقد شده عمرانی نسبت به سال ۱۳۹۷ می باشد ضمن اینکه کارهای عمرانی سال ۱۳۹۷ نیز رشد قابل توجهی نسبت به سال پیش از آن (۱۳۹۶ )داشته است.

وی افزود : در کنار این ارقام و حجم از پروژه های عمرانی باید به پروژه عظیم مترو اسلامشهر هم اشاره کرد که در سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز با نظارت عالیه سازمان حمل ونقل ریلی از محل اعتبارات دولتی به آن تزریق شده است.

گورابی در خاتمه افزود:  شهرستان اسلامشهر طبق ارزیابی دفتر فنی عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری تهران موفق به کسب رتبه برتر در اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۸شد که به هر حال پروژهایی که توسط شهرداری اسلامشهر طی سال گذشته به مرحله اجرا و انجام رسید در این این موفقیت بی تاثیر نبوده و در واقع این موفقیت حاصل همدلی و همکاری مجموعه مدیریت شهری و مشارکت خوب شهروندان محترم اسلامشهری بوده و هست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر