کد خبر: 983707
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز :
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دشمن در جایگاه ضعف وزبونی است وبه همین دلیل خودرابه آب وآتش می زند ، بعنوان نمونه وزیرامور خارجه امریکا خودرا در حد درخواست ارسال عکس از فعالیت های محدود مخالفان جمهوری اسلامی خواروخفیف می کند.

 سید یوسف مولایی درجمع فرماندهان پایگاهها وگردانهای بسیج ناحیه امام حسین (ع) کرج اظهارداشت:آخرین طراحی تاکتیکی دشمن در ایجاد اغتشاشات، آغاز آن از محلات می باشد و سپس گسترش آشوب در سطح شهر است.

وی گفت: پایگاههای بسیج  با یستی کار خودرا از محلات آغاز کنند و امنیت محلات را در دستورکار خود داشته باشند وبا استفاده از ظرفیتهای محلی وسرزمینی خود ومشورت گرفتن از پیشکسوتان وامنای محلی امینت محلات را بر محور اساسی پایگاه ومسجد ارتقاء بدهند.

سردار مولایی با یادآوری هزینه 7 تریلیون دلاری دولت استکباری امریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی  افزودند:دشمن در جایگاه ضعف وزبونی  است وبه همین دلیل خودرابه آب وآتش می زند بعنوان نمونه وزیرامور خارجه امریکا خودرا در حد درخواست ارسال عکس از فعالیت های محدودمخالفان جمهوری اسلامی خواروخفیف می کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به حوادث اخیر گفت: این اتفاقات  حادثه بسیار تلخی بود که برای نظام اسلامی توسط دشمنان رقم خوردواگر حضور هوشمندانه رهبری ، بسیج و مردم بصیر در صحنه وجود نداشت دامنه این تلخی ها   بطور حتم گسترش پیدا می کرد.

مولایی با اشاره به هجمه های سنگین وکینه توزانه  دشمنان نسبت به سپاه وبسیج گفت: دلیل این رفتارهای کینه توزانه نسبت به بسیج  این است که  بسیج  آنها را مستاصل کرده و با قدرت در برابر آنان ایستاده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج از کیان نظام مردمی جمهوری اسلامی دفاع جانانه می کند و دشمن شاهد حضور فعال بسیج در جبهه مقاومت  است  و مایوسانه مشاهده می کند که در دفاع از ولایت وکشور  حضور مقتدرانه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار