کد خبر: 1226419
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
رییس شورای اسلامی شهرستان کرج:
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شورا بر آمده از خواست و اراده مردم است ، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و...، همچنین تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می شود.

علی قاسم پور ضمن تبریک روز ملی شورا بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه های حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و اظهارداشت: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر بوده تا براساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانندسرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه های اجتماعی و تخصصی که  پیدا کرده است جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است .

 قاسم پور با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیرگذاری مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، اظهارامیدواری کرد تا با کمک همه دستگاه های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم ساز بتوانیم خدمات هرچه بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

برچسب ها: البرز ، کرج ، شورای شهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار