کد خبر: 979085
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
فرمانده سپاه استان البرز :
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: حرکت انقلاب متوقف نمی‌شود اما عدم توان دولت در پاسخگویی به نیازها، اعتراض مردم را به دنبال دارد.

سید‌یوسف مولایی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در دانشکده پردیس کشاورزی کرج برگزار شد، با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی مردم ایران گفت: هیچ توطئه ای را در دنیا سراغ نداریم که بشود علیه یک ملت و یک کشور به کار برد و دشمن در رابطه با ما اجرا نکرده باشد.

وی افزود: دشمن جنگ داخلی را در مهاباد کلید زد و از آن روز 17 هزار شهید ترور و 23 هزار شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب شده است، روزی نبوده است که دشمن از کشور ما غافل باشد و در بیانیه گام دوم انقلاب این مسئله نیز به وضوح توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است.

مولایی اظهار داشت: حرکت انقلاب متوقف نمی‌شود و در هدف انقلاب مشخص است اما متاسفانه برخی مقاطع روزمرگی، اهداف انقلاب را از یاد و خاطر ما پاک کرده است، نباید فراموش کنیم که تمدن سازی اسلامی به عنوان هدف غائی انقلاب اسلامی است و باید در این راستا تصمیم‌سازی و حرکت کنیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) نقش بسیج اساتید را در تبیین اهداف، چشم انداز، سیاست گذاری ها و آرمان انقلاب موثر و ضروری دانست و تصریح کرد: اساتید در راستای تبیین اتفاقات اخیر و نشان دادن راهکار به مسؤولین از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیج اساتید باید به دنبال ایده‌هایی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد، گفت: آقای روحانی سال گذشته اعلام کرد «گرفتار اساتید شده ایم! به من گفتند اگر دلار 3500 تومان شود همه چیز گل و بلبل می شود، بروند به دنبال تئوری پردازی هایشان»؛ این موجب تاسف است که دولت نتواند از ظرفیت علمی دانشگاه ها در رفع مشکلات جامعه استفاده کند.

مولایی تصریح کرد: عدم توان دولت در پاسخگویی به نیازها، اعتراض مردم را به دنبال دارد؛ رئیس جمهور در حالی اینگونه صحبت می‌کند که متاسفانه جمعیت کثیری گرفتار مسکن مهر شده است و تکلیف خانه‌های مردم روشن نیست اما یکی از مسؤولان دولت می‌گوید این طرح را قبول ندارد و ما مسکن اجتماعی می‌سازیم.

وی اظهار داشت: 6 سال جامعه به واسطه رکود مسکن تعطیل می شود اما آقای رئیس جمهور می گوید اصلی‌ترین عاملی که به تورم دامن زد مسکن مهر بود!، در حالی که آقای روحانی باید به این مسئله توجه داشته باشد که مسکن مهر 6 رها شده است، معلوم است برخی اوقات نمی توانند وضعیت کشور را درک نمی کنند.

مولایی با اشاره به اینکه در بن بست نیستیم و قرار نیست متوقف شویم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در مرحله نخست قرار دارد و 4 مرحله برای رسیدن به تمدن اسلامی باقی مانده است، قبل از انقلاب تمام دنیا با تمام ابعاد ذیل دو ایدئولوژی کمونیستی و لیبرالیستی قرار داشت در نتیجه امروز باید در حوزه و دانشگاه به تئوری هایی برسیم که گره مشکلات را باز کند.

وی با تاکید بر اینکه اساتید باید رفتار دشمن را شناخته و به مدل مطالعاتی تبدیل کنند، گفت: در سال 96 و 97، عملیات روانی گسترده در کشور اتفاق افتاد. ترامپ اعلام کرده بود که از برجام خارج می شود و همه جامعه در فشار روانی بودند که از جانب دشمن هدایت می‌شد.
وی کاهش تحمل و مقاومت مردم و منزوی کردن ایران را از جمله اهداف دشمن برشمرد و اظهار داشت: دشمن اقدامات خرابکارانه اقتصادی، سیاسی، امنیتی و ... و تحریم را با هم علیه ایران استفاده کرد و حوزه های ارزی، بانکی، ارتباطات و حمل و نقل ایران را مورد هدف قرار داد اما کشور ظرفیت‌های بیشماری دارد و توجه به این ظرفیت ها کشور را نسبت به تهدیدات دشمن مستحکم می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار