کد خبر: 978753
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
فرمانده سپاه البرز تاکید کرد
فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) گفت: بسیج به هیچ عنوان موازی‌کاری نمی‌کند بلکه در جایی کشور نیاز داشته باشد و ساختارهای رسمی کشور به دلیل مسائل مختلف به همه این نیازها نتوانسته پاسخ بدهد به کمک آن ها می‌آید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تبریک هفته بسیج به مردم ایران و بسیجیان استان البرز در رابطه با برنامه های اجرایی سپاه در هفته بسیج گفت: برنامه های متکثری در گستره محلی، منطقه ای و ملی داریم اما تمرکز ما در اجرای این برنامه ها با محوریت مساجد و محلات است.

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به این موضوع که هر کدام از حوزه های دانشجویی، پزشکی، محلات، ورزشی، مهندسی و ... متناست با فعالیت‌های خودشان برنامه هایی را برای گرامی‌داشت این هفته برگزار خواهند کرد گفت: حضور بسیج فقط در بحث دفاعی نیست بلکه یک گستره بسیار وسیعی از اقدامات سازندگی و عمرانی، محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان، بهداشتی و درمانی، فرهنگی آسیب های اجتماعی و ... را شامل می‌شود و می‌بینیم که در سال‌های اخیر از جمله اولویت‌های بسیج محرومیت‌زدایی بوده است.

وی اظهار داشت: بسیج به هیچ عنوان موازی‌کاری نمی‌کند بلکه در هر جایی که کشور نیاز داشته باشد و ساختارهای رسمی کشور به دلیل مسائل مختلف به همه این نیازها نتوانسته پاسخ بدهد به کمک آن ها می‌آید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود : برای مثال ما 60 مورد سوله ورزشی در استان البرز ساختیم، شاید در نگاه اول وظیفه بسیج این نباشد اما دیدیم فضای ورزشی در استان کمک است و باید به کمک ورزش استان برویم.

وی تاکید کرد: ما قائل به تقسیم بندی نسلی نیستیم و در بسیج انواع سنین، جایگاه های اجتماعی و سلایق را داریم و هر کسی که دلش برای آرمان‌های کشور و انقلاب می‌تپد با هر توانی می‌تواند به خانواده بسیج بپیوندد و میراث دار این افتخار بزرگ باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار