کد خبر: 514578
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
فارس: پس از برتری4بر یک پرسپولیس مقابل سایپا، بازیکنان تیم پرسپولیس درباره این بازی نظراتی را بیان کردند که در زیر می‌خوانیم:  
 
*رضایی:دیدار مقابل سایپا تدارکاتی نبود/بازیکن سایپا توپ را با دستش جمع کرد
 
غلامرضا رضایی در مورد صحنه‌ای که داور اعلام پنالتی کرد، عنوان کرد: بازیکن سایپا توپ را با دست خود جمع کرد و نگذاشت من به روند خود ادامه دهم.
 
وی در مورد این بازی گفت: تمام بازیکنان از ابتدا با قدرت ظاهر شدند و توانستیم به یک بازی پر گل دست یابیم.
 
بازیکن تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا این بازی تدارکاتی بوده گفت: این دیدار برای ما تدارکاتی نبود و سه امتیاز آن برایمان اهمیت داشت. روز سه‌شنبه بازی سختی در جام حذفی مقابل ذوب آهن داریم و امیدوارم با برتری برابر آنها به دور بعدی راه یابیم.
 
رضایی تصریح کرد: آمده بودیم تا با تمام قدرت به پیروزی دست یابیم. بازیکنان از همان ابتدا تمام وظایفی که به آنها محول شده بود را انجام دادند. و توانستیم در همان ابتدا به گل دست یابیم و در ادامه نیز گل دوم را به ثمر برسانیم.
 
وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان سایپا که سه گل دریافت کرده بودند روی دروازه ما فشار می‌آوردند و توانستند به گل هم برسند اما بازیکنان بلافاصله به خود آمدند و بازی را جمع‌وجور کردند. با پیروزی در این دیدار خود را برای بازی مقابل ذوب‌آهن آماده می‌کنیم.
 
*نوری: با این برد به کسب سهمیه آسیایی امیدوار شدیم
 
 محمد نوری پس از پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل سایپا عنوان کرد: ما از دقیقه ابتدایی بازی را خوب شروع کردیم و تلاش همه بچه‌ها بود که توانستیم یک سه‌امتیاز دیگر کسب کنیم.
 
وی ادامه داد: این پیروزی باعث شد تا همچنان امیدوار باشیم که تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست دهند تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
 
بازیکن تیم  پرسپولیس در مورد دیدار مقابل ذوب‌آهن در چهارچوب جام حذفی خاطر نشان کرد: با این پیروزی امیدوارم مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی را انجام دهیم و بتوانیم دست پر از اصفهان برگردیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
 
*نقی‌زاده: این برد تقدیم به هواداران
 
میثم نقی‌زاده هم درمورد این پیروزی تصریح کرد: بازی قشنگی انجام دادیم و قسمت بود که به این برد برسیم. این پیروزی را به همه هواداران تقدیم می‌کنم.
 
وی در مورد اینکه در ترکیب پرسپولیس جا افتاده است و آینده خود را چگونه ارزیابی می‌کند گفت: من همیشه تلاش خود را انجام می‌دهم و هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد به آن عمل می‌کنم.  
 
*حقیقی:برای قهرمانی در جام حذفی تلاش خواهیم کرد/چاره‌ای جز بردن ذوب‌آهن نداریم
 
 رضا حقیقی درباره شرایط بازی پرسپولیس مقابل سایپا عنوان کرد: در نیمه دوم سایپا بی‌محابا حمله کرد اما ما منطقی بازی را در دست گرفتیم و حفظ توپ  داشتیم و بی‌گدار به آب نزدیم. خدا را شکر که توانستیم 4 گل در این بازی بزنیم.
 
وی درمورد اینکه به نظر می‌رسید پرسپولیس با توجه به اینکه شانسی برای صعود به بالای جدول ندارد با انگیزه در این بازی ظاهر نشود خاطر نشان کرد: به هر حال هر جا که باشیم نام پرسپولیس بزرگ را یدک می‌کشیم. باید هواداران را خوشحال کنیم فکر می‌کنم بازی سختی با ذوب آهن داریم اما تمام تلاش خود رامی‌کنیم تا در جام حذفی به قهرمانی دست یابیم.
 
بازیکن پرسپولیس افزود: شرایط سختی مقابل ذوب‌آهن داریم اما چاره‌ای جز برد مقابل آنها نداریم . می‌خواهیم در جام حذفی موفق باشیم و به قهرمانی دست یابیم.
 
*حسینی: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم
 
سید جلال حسینی پس از برتری 4 بر یک تیمش برابر سایپا گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که فقط توانستیم به 4 گل دست یابیم.
 
وی ادامه داد: می‌توانستیم در این دیدار بیش از 4 گل به ثمر برسانیم اما در زدن ضربات آخر دقت کافی نداشتیم.
 
حسینی در مورد بازی در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم چون ذوب‌آهن با سرمربیگری کاظمی متحول شده و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار