کد خبر: 1225138
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
سه بوکسور ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، مدال برنز خود را قطعی کردند.

جوان آنلاین: تورنمنت بین‌المللی بوکس قرقیزستان از روز پنجشنبه در بیشکک آغاز شده است و تا دوشنبه ادامه دارد. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دوبی به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شده و در این مسابقات حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، مبارزات مرحله یک چهارم، عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی، علی فتحی و روزبه صفری با غلبه بر حریفان ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی نتیجه را به انور خودژیف از ازبکستان واگذار کرد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، پوریا عبدالمالکی برابر اسلام توربایف از کشور میزبان قرار گرفت و مبارزه در راند سوم به دلیل پارگی اَبروی پوریا قطع شد و حریف برنده اعلام شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که دیروز نماینده میزبان را برده بود، با صلاحدید کادرفنی و به دلیل خستگی شدید و افت فشار، مقابل الدار توردوبایف روی رینگ نرفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، قشلاقی برابر کاراتبایف ازبکستانی برنده شد و ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. او فردا به مصاف نماینده روسیه می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، فتحی مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد تا مدالش قطعی شود. او در مرحله بعد با نماینده میزبان بالای رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، صفری برابر الیم بیکو از قرقیزستان به برتری رسید. او نیز با حضور در نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. روزبه در نیمه‌نهایی با نماینده روسیه رقابت می‌کند.

مبارزات نیمه‌نهایی، فردا برگزار خواهد شد و قشلاقی، فتحی و صفری برای صعود به فینال برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

بوکسور‌های ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود به منظور حضور در مسابقات گزینشی المپیک که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، در تورنمنت بیشکک شرکت کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار